Hørselblogg 9/2018 – tema: Den rosa tasken

God fredagskveld til dere der ute…som er inne 🙂 

Jeg var i Danmark i fjor sommer. Da jeg skulle hjemover med flyet hadde jeg tatt ut høreapparatene og lagt disse i etu sitt i. I min rosa håndveske. Jeg skulle gjennom sikkerhetskontrollen og glemte å legge de på båndet sammen med mobil og belte og alt det der. Tenkte lissom ikke på dette. ….

Skjønte jo det etterhvert da, da det stod 5 personer rundt skjemen og snakket sammen. Og det tok så lang tid før veska mi kom gjennom båndet. Jeg ventet. Til slutt kom en blid mann mot meg, med veska mi!

Og sa: Til fruen med den rosa tasken. Så gikk jeg avgårde for å vente på flyet mitt…..Moralen er, husk å legge høreapparat på båndet eller ha dem i øra 🙂 

Kos dere og nyt kvelden! Her blir det Mesterenes Mester. 

Klem Solveig

#høreapparat

12 kommentarer
    1. Tusen takk….ja, best å gjøre ting riktig. Må iholde seg inne med de på sikkerhetskontrollen…kan fort bli vanskelig. Så det tror jeg at jeg husker nå, hehe…MM er et herlig program. Kos deg i kveld og ha en fin helg. annebe:

    2. Må de ut av veska? hmm…jaja..det så kanskje ut som en bombe! hihihih..Skal vel ikke være nødvendig å ta de frem…men er vel metall i de også…Sett på MM her også…og resten av fredagstv programmene…ha en god kveld og natt!

    3. Er nok best å ta dem ut. Husker ikke om det var skilt på dette. Vil jo ikke oppleve dette gang på gang. De lurte nok fælt hva hva det var. MM er gøy og etter dette slo jeg av tv….orker ikke de andre prategrogramma. Blit for mye støy…En fin fin dag til deg….Toini:

    4. Hehehhehe ja det gjelder å få alt ut på båndet 🙂 Og vesken var nok rosa og fin den 🙂
      Jeg så også på Mesternes mester og er storlig imponert over kreftene til disse damene – og den klatreveggen var ikke god nei 🙂
      Ønsker deg en flott lørdag 🙂
      Jeg forbereder meg til jobbehelg og kveldsvakt i dag 🙂

    5. Hehe, neste gang tømmer jeg alt på båndet…hehe…veska var knall rosa ikke mange som hadde det….MM er herlig, sterke folk…klatreveggen ga de opp ikke så sterke de håndballjentene…men han turntypen var som døm sa, en apekatt. Han er smidig og holdt kroppen i flott form. Fin type. Kos deg på jobb og helg…..Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg