Det er ingen grunn til å kjede seg….

Det er lissom nok å gjøre. Strikke og lese og gå og se tv og blogge og være på nettet…ikke alt på engang da. 

Bare man gidder…

Man skal jo være på jobb også og mamma krever sitt. 

Poncho som jeg begynte på for en stund siden er ikke ferdig. Snart ferdig med 1 del og det er da noe…Så begynner snart på del 2. De skal så sys sammen til en poncho. Ikke vanskelig, men ting tar tid.

I dag fikk jeg Familien. Sjekk denne genseren da, den var lekker. Kanskje ble jeg blendet av den flotte modellen og fargen var skjønn. Men kan ikke begynne på dette strikketøyet før jeg er ferdig med det jeg holder på med.

Men genseren var knall synes jeg. Mønsteret er ikke vanskelig. 

Tykke pinner, og kast og 2 rett sammen….

18 kommentarer
    1. Strikking er flott avkobling synes jeg. Jeg strikker en del, i perioder. Før strikket jeg mye, hver dag.
      Det var en veldig fin genser det der ja…jeg likte godt halsen på den også…en litt anderledes hals enn de tradisjonelle 🙂
      Jeg strikker Mariusgenser til datteren min akkurat nå. Regner med å ha den ferdig innen helgen 🙂 Så får jeg fortsette på andre prosjekter jeg har hatt påbegynt. Men først må jeg strikke en lue på bestilling 🙂 Det går jo fort 😀
      Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Hehe, ikke sant. Jeg må være streng. For garn er ganske dyrt blitt. Så da er det greit å få ting ferdig. Mye fint i dette bladet. Beste bladet synes jeg.fruensvilje.blogg .no:

    3. Så flink du er. Strikker ikke fort eller mye lenger. Men greit å ha litt å strikke på. Ja, liktde denne modellen. Fin hals som du sier og ikke så posete. Vrldig feminin genser man kan pynte seg med også. Kos deg med Marius og lue og ha en fin kveld. Eva:

    4. En lekker genser 🙂
      Ja det er noe å styre med for det meste 🙂 Også trenger man litt fritid også til bare å gjøre ingenting.
      Jeg holder på med en genser str 8 år 🙂 Så får jeg finne et nytt strikkeprosjekt etter det. Og noe slikt som den genser du har bilde av kunne vært noe ja 😀
      Ha en flotters dag, Solliv!
      klem

    5. Den genseren så veldig fin ut…men som du sier..du må vel bli ferdig med et før du begynner på et annet…og alt krever sin tid…Du må ha en god ny dag!

    6. Strikker litt i rykk og napp jeg. Veldig fort og veldig mye en periode, men så kan det stoppe opp i flere uker… Veldig fin genser, og nydelig farge. Her er det mange prosjekter på likt. 😉 Så bare begynn du! Greit å ha noe å veksle på, så blir en ikke så lei. Ha en fin kveld.

    7. Tusen takk, genseren her var veldig fin ja, men garnet er rådyrt….så jeg må tenke meg litt om. Kos deg med strikketøyet ditt. Viktig av å sette av tid til å gjøre det man vil. Kos deg i kveld. Etdiktomdagen:

    8. Tusen takk, likte den godt…så får tenke litt på det å sjekke ut litt farger og slikt. Men men må nok gjøre ferdig det jeg holder på med…kos deg i kveld. Toini:

    9. Går veldig sakte her for meg. Har lest litt og det tar jo tid. Så får se om jeg får litt ånden over meg. Mønster er morsomt å strikke. Da blir man så ivrig og får litt driv …kos deg i kveld. Marit:

    10. Knallfin genser. Men som du sier,man må gjøre klart det man driver med først. Jeg har garn til en sommergenser i bomull. Den gleder jeg meg til å begynne på snart. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg