Hørselblogg 8/2018 – Tema: Vi er mennesker av kjøtt og blod

Hei venner. Det er fredag og hørselblogg. 

Det er ikke noe stas å høre dårlig og alt det der…..

Men i dag vil jeg ikke skrive så mye om det. Jeg tror vi sliter litt alle sammen om dagen…Det ene eller andre. 

I dag synes jeg vi tar fredag med litt positive tanker. Våren er snart i anmarsj. Det blir lettere da. Et glass med rødvin er også koselig. Et ukeblad, TV-program. Gode venner. En kjæreste. Alle har vi noe hyggelig vi kan ta frem 🙂

Så jeg synes en fredag i vinterferien skal vi nyte….i kveld skal jeg glemme at jeg hører dårlig. For jeg er et fullverdig menneske med masse godhet og glede…

Så jeg sier bare God Helg alle gode mennesker der ute….klemz 🙂

Og dere ta vare på hverandre……

 

12 kommentarer
    1. Ja vi har våre plager..og det med hørselen er nok veldig slitsomt.. Men som du sier er det mye å glede seg over ..vår er jo alltid deilig i alle fall med mye sol og varme :)) I kveld blir det å se Mesternes mester..bla..det synes jeg er artig å se på :)) Fin kveld til deg <3

    2. Ja, de fleste har et eller annet. Enten hørsel, eller syn, eller noe annet med kroppen, eller noe med familien som plager osv. Men det gjelder å glede seg over de små ting, sette fokus på det som er fint, som at våren ligger og lurer 🙂 Ha en fin kveld <3

    3. Ja, det at våren snart er her, det er en stor glede i seg selv. Og alle plager og smerter blir litt lettere å bære da 🙂
      God helg til deg også <3

    4. Ja det er sant…noen ganger er det best å bare fokusere på det positivet…og da bør man bare gjøre det….Kos deg med tv, rødvin og ha en god kveld! nyt helgen!

    5. Ja vi er mennesket alle i hop…..noen er heldige gjennom livet….men det går nok litt opp og ned for de fleste. Nyt kvelden 🙂 frodith:

    6. Tusen takk. Skikkelig kult program. Fine mennesker som er med i år også….jeg tenker at når jeg blir gammel så kan jeg dette med høreapparat. Og alle må begynne med tilvenning….Da sitter jeg der på sykehjemmet som mester 🙂 Fin fin kveld …..annebe:

    7. God helg til deg også! Fant mye å glede meg over i dag jeg også, til tross for at jeg føler meg sliten. Godt å ha en mann som akkurat i dag kom med en bukett tulipaner og roste maten jeg lagde til middag. Så har det vært en koselig og rolig tv kveld. Alt i alt, en god fredag!
      Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg