Tidlig opp i dag…..Gull Gull Gull

Hei og god ettermiddag…

I dag var det å sette klokka på 0700 for å se stafett. Herregud så spennende 🙂 og jammen ble det GULL. Etterpå så gikk jeg rundt her på Kråkerøy i sånn 5 kilometer i snø og sludd. Fryser det på nå blir det glatt. Jeg går med brodder eller piggsko. Men får en litt rar gange og går litt fremoverlent. Så man blir støl og stiv i denne kroppen her. Etterpå ble det inni dusjen og  så fyra jeg  i ovnen…

Så benka jeg meg foran tv igjen da, med kaffe og bringebærmuffins. Var glutenfrie også. Ikke at jeg velger det. Men det var disse jeg hadde lyst på i går…..morgenlevering her kl. 0830 sammen med proteinbrød.

Jeg må bare skryte av dette tilbudet. Utrolig mye godt å velge mellom. Ikke koster det det noe for leveringa heller….

Gull til morgenlevering….

Nå får jeg kjøre en tur til mamma 🙂 ha det fint så lenge….og jada, bronsje på skiskyting var GULL…

#morgenlevering

14 kommentarer

Siste innlegg