Nå blir jeg ordentlig fugletitter asså….

Her om dagen dukka det en link på facebook. Det var Norsk Ornitologisk Forening som ønsket flere medlemmer. Dette er gøy tenkte jeg og meldte meg inn. Hadde ikke mer meldt meg inn så kom faktura og så kom 2-3 andre mail. En mail inneholdt 2 A4 sider om aktiviter i året. Alt fra møter og turer og fugletitting og masse båtturer og bussturer….Dette blir gøy og så sosialt. 

I dag fikk jeg brev i postkassa, kalender og klistremerke og noen hefter med materiale..

Gleder meg allerede, dette er noe jeg vil prøve å være med på. Det er nok av strikkeklubber og treningskurs. Her vil jeg jo møte andre mennesker og masse fugler.. Et abb. Kosta 460,- i året, etter hva du valgte av tidsskrifter. Kan bli billigere og kan bli dyrere….Sjekk denne søte Spettmeisen da…

 

16 kommentarer
    1. Så gøy! Da kan jeg spørre deg om fugler etterhvert da…når jeg finner noe jeg ikke kjenner….hihih…høres spennende ut! ha en god kveld!

    2. så morsomt og spennende..
      høres virkelig gøy ut
      håper du får se mye fint
      da gjelder det å være tålmodig
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar :)?

    3. Tusen takk, tenkte akkuratat det samme selv….det får komme kanskje siden…jeg får begynne i det små og bli litt kjent med folket. fruensvilje.blogg .no:

    4. Ja, det må stå høyt på lista mi nå….. men begynner i det små for å bli kjent med folk og ikke brenne kruttet helt….Marit:

    5. Jeg tenker mest på det sosiale jeg….bare en kikkert av de dyre koster jo rundt 20.000 ….nei tenkte litt sånn å skaffe meg litt flere bekjente….Marit:

    6. Det er jo ikke å forakte det heller. Her blir jeg plutselig veldig “tatt vare på” av en del venner som jeg trodde hadde gitt meg opp. Etter et blogginnlegg der jeg skreiv litt om hvordan det var å føle seg så glemt fordi jeg ikke orker å være med på så mye lengre.

    7. Så bra. Det var hyggelig. Jeg prøver å tenke litt fremover på grunn av nedtrapping med jobben….jeg må finne mine sosiale ting…..Marit:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg