2 funn på loppis

Da var det lørdag…..Det er kaldt og jeg sitter her i sofaen under pleddet. Slapper av inne. For en stund siden var jeg på loppis igjen…..jeg har nok skrot her hjemme, men tar alltid en runde på et loppis i nærheten.

Jeg fant denne karaffelen med Kristtorn. Synes den var fin. Det er jul 🙂 men den kan stå litt fremme…Veldig tykk og solid. Pyntet med et par blader ble den litt dekoratv på et bord synes jeg…

Og så fant jeg denne blomsterpotten. Jeg hadde avlegger fra en grønnplante som jeg ikke hadde potte til. Stod på en asjett og det er jo ikke fint….Potta var meget dekorativ.  Grønnplanten er Elefantøre og den kommer med små babyplanter hele tida. Bare til å sette i jorda i en ny potte……Ser du en slik plante, kjøp den…..

14 kommentarer
    1. Det er jo så koselig å gå på loppemarked også, selv UTEN å finne noe. Så om man finner noe man liker er det jo topp 🙂 Ha en fin lørdag <3

    2. Fine loppis funn det der :)) Og om man kjøper noe kan en jo heller se i skapene om det er noe en aldri bruker og kaste eller gi bort det..Tror ikke jeg har hatt slik plante.. får kanskje sjekke ut den da .. Kos deg med lørdagen videre <3

    3. Hehe…..jul hele året her…..hehe…..ja, de er supre. Skal ta bilde av den store en dag også….kommer små planter overalt….de er fine altså…..Toini:

    4. Tusen takk, den planten er så dekorativ, men liker litt lys,,,,hvis ikke faller ørene av….ja, jeg tømte en hel pose med noen kopper nå….de skal gå til loppis…..annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg