Fokjølelsen har slått seg på ryggen….og føles som betong slik disse byggverk i Oslo…

I dag prøvde jeg å gå på jobben igjen etter forkjølelsen hvor var hjemme fra jobb på fredag…Følte meg ikke noe særlig. Veldig tufs, men karret meg avgårde for noen timer. Ikke i form og nå var også ryggen veldig vond. Støl på en måte. Og vondt i muskelfestene på hver side ned mot rompa. Det har bare gått på i hele dag. Prøvde å hvile litt før jeg måtte lufte meg litt. Hjelper som  regel å gå. Det har begynt å snø og ble glatt. Jeg gikk med brodder. Det var så vondt å gå at jeg gikk med tårer i øynene mesteparten av turen. Plutselig skled jeg også og datt rett bakover på ryggen……Så da fikk jeg vondt lenger oppe i ryggen også…

Får virkelig håpe at jeg snart blir bedre for dette er ikke gøy…Hjelper det ikke på et par dager nå så får jeg ringe legen, for sånn kan jeg ikke ha det……

Eldste sønn er tilbake til Oslo og for å si det sånn. Det er deilig. For når man er sjuk så har man nok med seg selv….mer enn nok….

12 kommentarer

Siste innlegg