Dagen i går var helt pyton….

Jeg vet det finnes verre sykdommer en forkjølelse…..men er ille når det åpner seg for fullt. Forferdelig nysing i hele går, nesa som rant og dryppet, vondt i kroppen, forferdelig hodepine….Rett og slett tråkig. Sov veldig dårlig i natt, ikke lett å sove med dundrende hopepine og sår hals og vondter…Men sånn er det. Hodepine har avtatt litt, men matlyst er fortsatt dårlig…kokte meg litt grøt nå…greite å spise litt. Frøs og svettet om hverandre i hele natt….

Bedre i dag da, men begynt å hoste litt også….

Tråkig å bli sjuk denne helga med besøk fra sønn min i Oslo. Han kom jo han, men dura fort til byen med kamerater. Det skjønner jeg godt. Vi skulle jo finne på så mye, men nå blir det ingenting…

Sånn er det, men det kommer flere muligheter……

Været ser helt nydelig ut, hadde jeg vært frisk hadde det blitt en flott tur 🙂 

Uff og uff, mye syting, men blir litt sånn når man ikke har noen partner som kan dulle litt med sjuklingen…

Men dere andre kose dere masse.

6 kommentarer
    1. Uff..ikke noe koselig å være syk nei…og synd med besøket..men godt han har annet han kan finne på..sånn er det jo noen ganger…og du…det er ikke alltid like greit med partner når man er syk..for det er ikke alle som får kjærlig omsorg…Jeg får det jeg altså..men vet at ikke får det…Jeg liker best å være alene når jeg er syk..også når jeg har mye vondter…liker ikke å syte å klage til partneren min…og holder det inne..men det påvirker jo humøret, og man blir sur og tverr…hihihi…Du må ha god bedring! og siden du svetta og frøs i natt..så kanskje det verste er over….Ha en så god dag du kan! klem

    2. Nei, det er noe med det. Vi vil ikke klage for mye. Men lettere å skrive litt, så får man det ut på en måte. Ja, best å være alene når man er litt tufs, men her er begge gutta hjemme. Og de tar jo plass. Så da er det ikke lett å finne tid for seg selv…noen partnere er jo forståelsesfulle og løper rundt…og hjelper til. Andre er det ikke….Tusen takk igjen og en fin dag til deg. Toini:

    3. Isj da..ja influensa er ikke mye trivelig, nei..og da er det lov å klage litt, syns nå jeg =) Jeg har jo heller ingen partner, så jeg må nå bare stulle for meg selv – men heldigvis blir jeg “aldri” syk (bank i bordet)..er nærmere 4 år siden sist jeg var skikkelig nede for telling, hehe =D Sender over masse-masse positiv energi og god-bedring-tanker <3 Klemz til deg =D

    4. Tusen takk, er vel en forkjølelse av noe slag men ille nok…de er jo annerledes enn før….nå er det verking i ledd, kan ikke det var slk før. Går seg vel til. Aldri sjuk jeg heller, kan ikke huske sist….så da er det verre å takle dette, hehe….men men….da sitter vi her da. Jeg med nesa i en klut og du med armene høyt….klemmerHelene:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg