Vinter som kom og gikk…..

Nå er det slutt på vinteren, blåser og regner masse….kanskje det ble høst.

Ikke så mye å berette om herfra da. Det går i jobb og turgåing. Fått vært ute 3 turer i dag også. 1 lang og 2 korte…rakk aldri å finne skia før snøen ble borte. Rakk jo ikke ta bilde en gang….venta lissom på den blå himmelen i helga, men kom ikke. Så da ble det ikke vinterbilder fra meg. 

I morgen har jeg bedt med ei jeg er tante til på lunsj. Ikke her hjemme, men ute på Egon eller noe. Må jo finne litt gleder 🙂 så det blir koselig.. Sitter her og leser i hyttemagasinet….fint blad, masse interiør også. Koser meg med en kopp sjokolade…bare sånn pose altså og varmt vann. Godt det, men ganske søtt…

Ser dere er på gule dager nå….hehe, tar en hvit en jeg 🙂 

Klem Solveig <3

18 kommentarer
    1. Nesten litt misunnelig på høstværet ditt, jeg..skulle gitt mye for å slippe enda flere måneder med snø og kulde..men-men..må jo bare gjøre det beste ut av det 🙂 Godt du koser deg, og håper du får en flott tur på Egon (eller hvor det enn blir) Stor klem fra meg <3

    2. Tusen takk, her har det blåst stiv kuling i natt. Og ikke veldig mye snø igjen nå…sånn er det jo. Snøen kommer og går. Sånn er vinteren her nede. Et eller annet sted blir det for å få seg litt lunsj….god bedring igjen….kos deg masse i dag. Helene:

    3. ja regnet kom og tok med seg snøen ,helt greit det bare vi slipper frost på bar mark,det er ikke så bra for plantene våre.
      deilig med posekakao,bruker den jeg også :=) kos deg ute på lunchen med tantepia di

    4. Flott kopp det der…hihih..og du har litt gult på bloggen du også…Ser bildet ditt på siden av deg…der har du gul overdel, eller jakke på deg! hihih..OG den koppen er jo vinterbildet i seg selv! Du må kose deg til tross for høstlig vær…her er det sol, eller i hvertfall lyst..så gleder meg til tur….ha en god dag!

    5. Den koppen var kjempesøt 🙂
      Hos oss også ble vinteren brått slutt. Det gikk fra minus 12 grader til + 0 grader i løpet av noen timer. I går kveld regnet det, og nå er det is- og holkeføre. Selv om jeg ikke er et vintermenneske ønsker jeg bitte litt snø.
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Kan fortsatt komme snø..men har i grunnen lyst til at det skal begynne å våres nå :)) Koselig krus og kakao er godt det.. de posene også, men litt søte som du sier..men av og til har man jo behov for litt søtt… <3

    7. Ja, blir sikkert snø igjen og slaps igjen…det er sånn det er. Men sol i dag da, var deilig…søt var denne kakaoen, så forsynt med en halv kopp. Blir nok te i dag. annebe:

    8. Tusen takk, søt kopp. Og litt snø er jo pent, men sånn er det jo ikke….kaldt og varmt og vind og all snøen er borte nå….ha en fin kveld. Toril sin hverdag med musikken:

    9. Tusen takk, ja de koppene sparer vi jo på…liker dem godt jeg…I dag. Le det sol. Og snøen er forsvunnet…stiv kuling her i går Toini:

    10. Ja, får håpe det holder seg på en 3 – 4 varmegrader. Når det først ble sånn. Ja, vi hadde en kjempekoselig lunsj på Egon i dag. Mett enda…fruensvilje.blogg .no:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg