Hurra meg rundt :-)

Hei, og god lørdag kvinner og menn. Mest kvinner som leser min innlegg da. Vært mye styr denne uka. Vært på jobb som vanlig og nesten hver kveld har det vært noe…så går unna. Her om dagen feiret vi en kollega som har sluttet. Det ble en bedre middag med mye mimring. Og så var det jo frisør her en kveld og årsmøte i går og mamma i dag og handling for henne. Og veien ut der var som et stort vaskebrett. Helt grusomt å kjøre. Men for å si det sånn. Akkurat nå er jeg glad det er ordning med hjemmesykepleier. For jeg rekker ikke ut så ofte jeg ønsker nå om dagen. Men hun er i strålende humør og koser seg. Har også besøk av andre enn meg da så dette går….

De har det så fint på dagsenteret der hun er onsdag og fredag, og på fredag vant hun pokal for beste bowler. Er gøy da…suverent tiltak dette dagsenteret. Alle trenger å være sosiale. Om man er ung eller gammel.

Ønsket dere en feiende flott lørdag, kos dere max. Her er clementiner og potetgull og litt bobler…fikk i gave i går…

 

12 kommentarer
    1. Ja det høres ut som aktive dager med mye hygge og litt “styr”..men godt moren din har litt annen hjelp også.. :)) Kos deg med kvelden :)) Er det en premie du har fått på bildet.. ser staselig ut i alle fall ..

    2. Ja, vinter er tøff tid for henne. Bor på landet og et dement og tråkige veier å kjøre i mørket. Så da er det bra at jeg vet folk fra hjemmesykepleier er der 4 ganger pr. dag. For jeg kan ikke kjøre ut dit hver dag. Lang vei fra meg. fruensvilje.blogg .no:

    3. Så bra det går fin med din mor, og at du ikke må stresse så mye med henne også..for høres ut som du her mer en nok å gjøre….hihih.. ha en god søndag!

    4. Hehe….ja man må ha avlastning….mer enn nok å gjøre..
      TENKTE JEG skulle kjøre meg en tur på Plantasjen å titte litt nå.kasta ut noen gamle juleblomster i dag….Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg