Januar ……….

 

Hei og fin onsdag 🙂 

Jeg blir alltid litt sånn tom etter jula…I jula er det så mye som skjer. Mye å gjøre og mange forventninger. 

Småkaldt og glatt er det jeg forbinder med januar. Dagene går jo, jøss. Ting skjer. Jeg er på jobb. Vært på service og

EU kontroll med bilen. Vært hos legen i dag….Snart årsmøte i Fagforbundet. Frisørtime til uka. Men likevel en slags 

tomhet inne i meg. Hadde det i fjor og året før der igjen. Jeg må gire meg sjøl litt. Sette i gang med litt prosjekter.

Nok å gjøre her inne i huset. I fjor malte jeg en vegg her i stua. I en annen farge enn ellers. Har planer å gjøre

litt på soverommet. Hive ut en hylle, gjøre om litt….. bare få ånden over meg….

Jeg har også skap som må ryddes i …ja, er nok å ta i et hus. 

Men men så var det med sparket i rompa og pågangsmot da….

10 kommentarer
    1. Jeg synes det er deilig å ikke gjøre så mye jeg, når jeg jobber og det blir sent på kvelden. Men i helgene er det godt å gjøre litt. Og til helga skal jeg noe koselig 🙂 Koselig å legge noen småplaner 🙂

    2. Godt å høre det er flere…er liksom som om lufta går ut av en..etter jula…phuuu..orker ikke noe, gidder ikke noe…tomhet…Du må ha en god kveld… og ta januar som den er…en litt mørk mnd…og snart er det vår!!

    3. Ja, jeg liker å ha planer her hjemme…Men noen ganger litt vanskelig å komme igang..Male litt, rydde litt, vaske litt….liker å styre litt med det…ja viktig med litt planer. Men som sagt liker litt planer her hjemme ååå….frodith:

    4. Ja, alkurat slik er det…kom meg i gang i fjor. Da begynte jeg rett og slett å rydde litt hver kveld i skuffer og skap…og det ble hauger til Fretex …hoper seg opp. Toini:

    5. Ja det var det berømmelige sparket bak..hehe =) Men jeg tror nå at du kommer deg igang sakte men sikkert – og vips, så er du plutselig i full vigør 😉 Ha en riktig god kveld og natt =D

    6. Tusen takk, og God morgen 🙂 Ja, får håpe det….må ha litt driv her hjemme….så vi får håpe jeg får ræva i gir ganske snart, hehe…Helene:

    7. Du får satse på automatgir så går det av seg sjøl …hehe..nei, forstår hva du mener. Er vel litt at man fortsatt er i avslapning og kosemodus i førsten på januar. Men så blir det mer fart igjen 🙂 Ønsker deg en fin dag!

    8. Ikke sant….ja får alt det vanlige….rengjøring og vask og ja alt….men litt mer dybde inn i kroker og kriker….hehe….HeidiElise:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg