Hvor ble julen av….

Den bare forsvant i matlaging og selskaper kanskje….

Borte ble den. Ikke rakk jeg å lese en bok. Ikke rakk jeg å se en film. Er det mulig lissom.

Men jeg rakk å gå to turer hver dag. Det rekker jeg alltid. For det gir meg masse energi. 

Fikk masse gaver til jul da..Til huset, og litt spiselig og litt til trening.

Må bare skryte av de blinkelysene her. Fester de på hælen på skoa. De lyser eller blinker. Viktig å bli sett nå i mørket. 

Den gaven her ble jeg veldig glad for!  I dag har jeg vært litt på jobb igjen….

12 kommentarer
    1. Ja de koselige stundene går fort…Du får prøve å finne rom til noen filmer..er så koselig å la hode fare..med film eller bok..Ha en riktig god kveld og de lysene så da flotte ut!

    2. Ja, går fort..får kose oss i romjulen…De var kjekke å feste på,sko eller støvler. Aldri sett de jeg heller. Kjøpt på Biltema…Viktig å synes i mørket. annebe:

    3. Ja du verden, altså..man styrer og baler og venter på jula – også er den ute av døra igjen, nesten før man rekker å snu seg, hehe =) Men godt du har kosa deg og fått turene dine =) Og de lysene til skoa var supersmarte =) Ha en flottersfin kveld og ei nydelig romjul videre =D

    4. Tusen tusen takk, og god romjul til deg også. Turene mine må jeg ha….det er livet. Som du sier, vi styrer og bruker masser av tid og penger og plutselig da man endelig finner roen, er det hverdag igjen…men skal kose meg litt nå disse dagene..nå har jeg fått blinkesko, hehe…helt supre nå i mørket. Det er så viktig å bli sett. Lett å sette på og ta av…kos deg i kveld. Helene:

    5. Tusen takk det samme. Ja, jeg liker romjula. Koselig tid med litt mer ro i kroppen…nyt kvelden, kos deg. Toril sin hverdag med musikken:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg