Fredag og hørselblogg………………

Hei alle sammen…

Fredagen er her igjen. Det er min dag for hørselblogg 🙂

Denne dagen ønsker jeg alle sammen God Jul, og min dårlige hørsel tar ikke ferie…..Sånn er livet..

Men jeg kommer til å la høreapparatene ta litt ferie. For ikke gøy å ha disse proppene i ørene hele dagen på jobben.

Så nyt dagene og kos dere!

Da er det fri i 4 dager. Blir herlig…

Dere hører fra meg her inne…som vanlig. Når jeg har noe å blogge om!

 

#nedsatthørsel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Sikkert deilig å ta ut apparatene litt 🙂 Håper du får en fin fredag kveld og resten av helgen 🙂 Jeg har akkurat kommet fra jobb. Endelig ferie 🙂

    2. Ja dårlig hørsel bedrer seg nok ikke i jula..men deilig å ha det litt roligere tenker jeg :)) Nyt jula du også… Koselig med nisse og lys..Klem <3

    3. Tusen takk, ja skal kose meg i fred og ro mest mulig….julaften blir det full rulle da, men det får man tåle. Detver jo kos med barn og jul. fruensvilje.blogg .no:

    4. Tusen takk, ja deilig å slippe høre et papir blir bretta…for det er som en orkan i øra….God Jul og kose deg masse med dine rundt deg. Og Leia og Sniff..Etdiktomdagen:

    5. Kan godt tenke meg at det må være deilig å få “ferie” fra de proppene, ja 🙂 Så får du kose deg og nyte dagene med frihet 😉 <3

    6. Tusen tusen takk….helt herlig med noen pauser…..det klør noe så sinnsykt i øra når de er på….ikke bra….nå koser jeg meg med radio litt høyt på og julemusikk…Helene:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg