Gøy med julekort :-)

Jeg er så heldig å ha en god venn som bor i Trondheim. Vi har vært venner i mange år og har også vært sosiale på konserter i Oslo og hygget oss med middag. 

Vi snakker sammen mest på chat på Facebook da, det er godt å dele litt personlige ting som ikke deles her på,bloggen.Jeg får julekort fra Terje og Carola hvert eneste år. Han er en veldig god venn med Carola.  Møter henne mange ganger i året og var også på festen hennes da hun ble 50. Så da drypper det julekort på meg hvert eneste år 🙂 synes det er så koselig med denne hilsen fra disse gode og flotte menneskene….

Ønsker dere en fin kveld. Kos dere masse 🙂 

 

6 kommentarer
    1. Så koselig 🙂 Det å få kort og brev og slikt er noe helt eget 🙂 En fin ting. Jeg er ikke noe flink å sende kort og sånt til jul, men jeg gir mange andre overraskelser innimellom 🙂

    2. Ja det var tider da vi sendte julekort..noen er fortsatt flinke..ikke jeg…For det var også et stressmoment..måtte få unna før da og da…og man måtte ordne foto av barn og dyr…Nå lages julekortet på pc og sendes derfra…”alle” i min krets er på fb..så det blir julekort der nå…men helt enig..er koselig å få i posten…Ha en god dag!

    3. Jeg er ikke flink, skriver litt på face…..var moro når ungene var små…..var litt gøy å fa julekort fra selvesye Carola da 🙂 Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg