På vei til Gamlebyen og i Gamlebyen…

Jeg hadde tenkt meg på julemarked i går og kanskje finne julegaver der også…Markedet ble fylt opp for det var også tenning av julegrana og nissen skulle også komme….Jeg hadde ikke fått med meg at det var demnne kvelden 🙂 Det var horder av barnevogner og familier og unger….sikkert kselig det. Men det ble rett og slett for mye mas….Det bildet her er jo bare en del. I de gatene det var marked kom jeg ikke frem. Og på ferjestedet så jeg laaaang kø og nye horder med folk…Jeg leste også i avisa at det aldri hadde vært så mye folk under juletretenninga noensinne og folk hadde stått minst en time i kø på ferja for å komme hjem….

Liker du masse folk og mas før jul 🙂 

14 kommentarer
    1. Har jo vært i gamlebyen før…koselig der, men masse folk er ikke helt min greie.. sånn sett så det behageligere ut på det øverste bildet her..men hyggelig med slike markeder for de som liker at det er litt folk da… :)) Ha en fin kveld <3

    2. Jeg kan ikke fordra masse folk og mas, så her har jeg ikke sett julegatene tent enda. I går tente de treet i byen, og jeg holder meg langt unna denslags.

    3. Ja et det, men det gikk ikke ann å se i bodene…og jeg var ikke forberedt og da ble det litt mye….Men folk elsker jo slikt og barna ventet på nissen….Gamlebyen er koselig. fruensvilje:

    4. Ja, jeg liker mer og mer ro….Gamlebyen er flott og det er koselig. Så skjønner at det ble skikkelig folkevandring dit ja…annebe:

    5. Hei!
      Nei jeg liker ikke masse folk og mas……………….
      Følte nesten klaustrofobien komme snikende mens jeg las hehehe
      Ser for meg da jeg og moderen var på marked i Alcudia i ferien vår……. det var så mye folk der at jeg nesten mistet grepet. Da mister interessen for meg og jeg vil bare komme meg vekk 🙂

    6. Ja, og jeg var ikke forberedt at det var tenning denne dagen….trodde jeg skulle på et vanlig julemarked jeg, hehe……..Markedet i Alcudia har jeg vært og det var for mye styr….Blir litt redd for lommebok og slikt på sånne steder….uff uffEtdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg