Ønsker dere alle en fin 1. advent….

Da sitter jeg her og spiser clementiner 🙂 nå er gode og saftige….Skikkelig godt.

Etter at jeg hadde vært hos mamma så dro jeg til Gamlebyen i Fredrikstad, tenkte jeg skulle titte på julemarkedet. Men jeg hadde glemt at det var tenning av juletreet i dag..tusenvis av mennesker. Masse unger og barnevogner og støy og lyd…Jeg gikk en halv runde, fikk ikke tittet på noe…kjente at skallebanken trengte seg på..løp tilbake til bilen og innom Kiwi og kjøpte klementiner til kveldskos ❤️ Så jeg håper jeg får tittet innom Gamlebyen en annen dag før jul. For det er koselig der, men ikke sammen med flere 1000 andre…

Tok noen bilder inne hos meg i stedet…:-) nissen kom pluselig også…

6 kommentarer
    1. Det er ikke noe koselig for noen når det er FOR mye folk..Man får jo ikke sett noe heller.. Jeg hadde samme opplevelsen i Gøteborg forrige helg..Så ingenting..

    2. Nei, nytta ikke se på ei eneste bu/bod. Det er jo gøy å kjøpe litt hjemmelaget. Og gå der og nyte vaffel eller noe….mem støy støy støy og horder av barnevogner ….ble rett og slett for mye av det gode….frodith:

    3. Ja, det er brusen til Hamar / Lillehammer – den er veldig god. Fin naturlig smak 🙂 forte deg å kjøpe….den er populær. Tusen takk det samme…Toini:

    4. Tusen takk….drar frem litt og litt….har mye men tar aldri frem alt lenger….da blir det voldsomt…nei,,,jeg ble supersliten….støy er noe jeg ikke takler….Søtmonsen ):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg