Det går mot jul…..

Fyrer i ovnen og brenner lys, må gjøre det koselig og hygge seg best mulig. Julen kommer og man får kose seg og nyte dagene frem mot jul og sakte men sikkert så kommer det litt julestemning. For det er ikke slik at den kommer av selv. Gjør man ingen ting før jul så kommer ei julestemningen…sånn er det bare…Eldste sønn bor i Oslo og han har endelig skjønt det…For nå kommer alle spørsmålene….Hvor kjøper du lys, hvor er de beste batteritelys, lyslenker hvor kjøper du de billigste og beste. Ja, han har nå skjønt at jula lager du selv i ditt eget hjem og hode 🙂 Og med mat og hygge….Ja, det klarer han for han er supersosial..❤️

I fjor hadde jeg dilla på å brette stjerner…har sikkert 200, hehe….vet ikke om jeg husker det nå i år, for det var litt komplisert og jeg plundra litt…Kan du brette stjerner?

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så koselig!! Ja man må gjøre litt selv..og det er kanskje der jeg detter litt ut…hihih…i og med det veldig mange år har vært noe lite hyggelig som skjer..så har jeg liksom mistet lysten..men jeg prøver..og prøver og er blitt flinkere…Jeg har aldri laget stjerner nei..liker ikke sånn fikle arbeid..da begynner jeg å svette og bli amper…hihihih..ha en god kveld!

    2. ja julestemningen må en nok skape selv ,det blir koselig hos deg,stjerner er vakre og jammen brettet du fine stjerner i fjor,den kunsten hvet ikke jeg om jeg hadde fått til nei

    3. Tusen takk, får se om jeg får det til i år igjjen…Det er gøy…Ja, vi må finne vår egen stil for julehygge. Det er jo kos tid da. fruensvilje:

    4. Ja, ordne litt og litt og det er jo det som er julestemningen, julaften er jo bare en dag. Hele desember skal man jo finne på hyggelige ting. Det man liker å gjøre. Liker man å bake, så baker man…liker man å gå på konserter så gjør man det….Alt blir det julehygge av….Toini:

    5. Har du virkelig laget de stjernene selv? De er jo kjempefine 🙂 Nei Jeg kan ikke brette slike, så flink er jeg ikke hehehe. Fine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg