Ikke visste jeg at det var november som kom og gikk…..

I morgen er det jo 1. desember alt…

Jeg gruet meg litt til denne mørke måneden..Måtte finne på noe. For å få litt energi 🙂 

Og jeg har jo faktisk fått vært med på mye. Et par julebord, et julebord til også som jeg meldte avbud til. Arrangementer på Litteraturhuset. Fotoutstilling i to dager. Tur i Gamlebyen. Og fått handlet en hel haug med julegaver. Har mange som skal ha. 3 brødre og 3 svigerinner og tantebarn. Mamma og gutta. En nabo eller to. Et par nære venner…så dagene har bare fart unna…

Tur i skogen hver dag da, det må jeg. For det er der jeg fyller batteriet…

Kanskje jeg gruet fordi pappa døde i november i fjor. Og hele november var trist med sykdom og til slutt død og bisettelse litt senere. Triste greier. Jeg hadde ikke en time til overs i hele november i fjor. Hver eneste dag var det  på sykehjemmet etter jobben. Til langt på kveld…jeg prøvde alt jeg kunne for å redde min pappa…men jeg greite ikke. Han brakk lårhalsen og det gikk bare en vei fra sykehuset til sykehjemmet….han ble bare sykere og sykere og sluttet å spise og da tok det ikke lang til før han var i terminalfasen. ❤️❤️❤️

Har dere fått utrettet noe hyggelig i november.

6 kommentarer
    1. Så bra du fikk vært med på mye denne november da. Litt koselig. Men hørtes ikke noe bra ut i fjor. Håper du får en fin desember nå 🙂

    2. Ja, ble bra dette da…liker å gjøre ting som ikke koster så mye penger…julepresanger koster da, men det må man lissom gjennom….frodith:

    3. etter et år med triste opplevelser er det godt å kunne nyte en ny sesong med litt glede :)) ja du har fått opplevd masse i november og jeg håper du får en fin desember også :))

    4. Tusen takk, det var en meget tøff tid i fjor. Men jeg føler at jeg har kost meg litt nå…Men bruker nå energi på mamma. Hun er dement, men jeg merker dessverre litt forverring av sykdommen nå….går inn i en annen fase…fruensvilje:

    5. Ja sånne ting setter spor…jeg har også mistet de fleste mine i juletider…det hjelper ikke på det å like julen..Trist…Godt du har fått gjort litt ting i november..denne mnd bare forsvant..Men jeg syns tiden går så fort..jul snart…og snart vår og sommer igjen..hihih

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg