Da hentet jeg bildet jeg kjøpte på fotoutstilling….

Jeg var på fotoutstilling i går og i dag. Det var 3 amatørfotografer som holdt en utstilling sammen 🙂 Veldig mye fint og vanskelig å velge…Til slutt valgte jeg dette bildet. Tatt av Torill Stokkan og bildet heter “Noelsø” .

Motivet er fra Færøyene….Jeg falt for dette på grunn av jeg har bodd på en liten gård da jeg var liten. Minnet meg litt om gamle dager. Og  så hadde det et flott lys rundt det lille huset. Og så skyene da som tegnet evigheten synes jeg…min tolkning da.

Bildet av bilde ble ikke så fint da, tatt med ipad her i litt mørk stue nå ❤️ Men jeg måtte jo vise det frem nå i kveld :-! 

Får se om jeg får tatt et bedre bilde siden en dag da…

14 kommentarer
    1. Ser fint ut det..men litt grått og mørkt for meg…liker farger jeg!..hihih Men som du sier..du har tolket det, og ser noe eget i det…DET er jo viktigst! Kan hende bilde av bilde lyver litt også…men gøy å finne noe man faller for!! herlig..

    2. Ja, var fint og ikke såååå mørkt var det, men mitt bilde ble dårlig…Jeg har svart skinnsofa og grå vegger..Har litt farger på pledd og lys og andre ting….annebe:

    3. Hehe,,,,ser litt mørkt ut…men bildet jeg tok lyver en del…men jeg har masse farger rundt her jeg…men nå var jeg jakt etter et bilde som passe til en grå vegg og en svart skinnsofa…og bildet henger over tven og da må man dempe det litt…vært på jakt lenge for å finne noe til den veggen. Toini:

    4. Tusen takk, ja, hun hadde tatt mange flotte bilder. Og sønnen også…Blir det flere utstillinger kjøper jeg igjen…Jeg liker ting som ikke er masseprodusert og som alle har. Her sparer jeg litt her og litt der….og tråler loppis….Synes det er gøy å ha det litt annerledes jeg…..Bildet fikk jeg ikke ut av hodet, det og et par til…De andre jeg hadde i kikkerten var solgt da jeg var tilbake der på søndag…..Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg