Fredrikstad

   Det regner og blåser og været er ikke bra, jeg tenkte jeg skulle gå til julebordet. Det er 4 km fra meg til byen, men været er helt ille….Får se om det løyer litt og slutter å regne….

Jeg skal ikke dille meg opp så fryktelig, det er ikke sånn julebord 🙂 med kjole og masse sminke og høyt hår. Nei, vi har et styremøte og spiser middag etterpå ….med litt godt i glasset for dem som vil. Synes det er godt med et glass vin jeg da, men jeg gidder ikke ta taxi frem og tilbake. Så avhengig av alkohol er jeg ikke, hehe…Så vi får se hvordan det går….

Legger ved et par bilder av Fredrikstad og bryggepromenaden på en god dag, og et bilde fra Gamlebyen i Fredrikstad…Det er fint her, og jeg er utrolig glad i byen ❤️

8 kommentarer
    1. Ja her er det skikkelig “drittvær” blåser og regner sidelengs..så dere har nok det samme som oss..ikke noe gå ut på tur vær nei..Du må nok ta bilen..Kos deg masse! Flotte bilder!

    2. Tusen takk..her blåser det og regner masse i dag, Da er det ikke like hyggelig å gå over broen til Fredrikstad….men fin by er dette….fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg