19. November / ut på tur :-)

Da var jeg ute og gikk i 3 timer, været var vakkert! Det var skarpt i lufta, så hadde på superundertøy 🙂 det varmer ikke i skapet…Ferden gikk ned til Enhus der jeg pleier å bade..badebrygga lå der ensom uten meg…

Jeg snakket med en hest, den hadde pyntet seg til jul….fikk du litt julestemning av hesten også 🙂 

Som sagt et vakker dag, og da jeg kom hjem ryddet jeg i kjøleskapet og lagde en deilig minestronesuppe….Liker ikke kaste mat, så da prøver jeg å lage noe av restene….og mette ble vi 🙂 tok ikke bilde av den…Dette hadde jeg i, rester av pizzasaus, løk, sopp, paprika, gulerøtter, ost, pasta, sterk pølse, og kylling …..og mais.

10 kommentarer
    1. fine bilder fra turen din i dag 🙂 deilig da å kunne gå ute og rusle i så mange timer.En god middag av det som er i kjøleskapet ,ja vi må alle bli flinkere til å være kreative og ikke kaste maten

    2. Så flotte bilder! ser ut som en herlig tur! Så deilig med varm suppe på en sånn vinterdag! Eller…Det ser jo ikke så vinterlig ut hos dere da…hihihih..men godt uansett…ha en god kveld!

    3. Ja, var deilig tur og det var ikke så kaldt da man hadde kledd seg skikkelig, men litt sånn nordasno…det er kaldere enn mange grader…ja, alle bør bruke det man har ikke bare kjøpe og kjøpe og kadte og kaste…vaflene ble lagd av rester av rømme og fløte….så i dag har jeg vært flink…fruensvilje:

    4. Ja, tisen takk, var ganske kaldt, det var sånn nordasno i lufta, det går litt i marg og bein…suppa ble så god, litt tykk da,,,,rester av pizzasaus og masse vann og da var jo grunnlaget det, da var det bare å putte oppi…litt sterk og varmet en gammel skrott dette 🙂 Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg