Jeg ble sint i dag….

Lørdag og beste dagen i uka, ingenting haster. Kosedagen 🙂 surrer og går litt sånn på morgenen. Ingen dusj, jeg skal ikke på jobb. Det er fri, kan somle litt og la humla suse..

Så kommer det det to personer fra Jehovas Vitner og ringer på dørene her på feltet en tidlig lørdagsmorgen…

Er det mulig….Folk sover faktisk litt lenge på en lørdag og slapper av etter en hektisk uka….Ja, dem fikk en skyllebøtte av meg…De var visne fra før….og ble ikke akkurat full av energi etterpå heller….

Jeg har gått meg lang tur nå, og skal snart til mamma med varer…handler for henne 🙂 

Strikker skjerf jeg nå, rester etter skjørtet jeg lagde, blir tykt og fint…

God lørdag i heimen ❤️

12 kommentarer
    1. Ja det kommer til alle døgnets tider…Jeg vil oppsøke de om JEG vil..ikke ha de på døra…uting syns jeg..Ha en god lørdag!

    2. Ja, fæle,,,,Rett og slett dobbel perlestrikk…la opp 40 masker, pinne nr. 5, Vams fra Rauma,,,,4 nøster går med…skjerfene skal jo være store i dag…2 rette og 2 vrange. Strikke dette 1 og 2 omgang. 3 og 4 omgang. 2 vrange og 2 rette…Gjenta disse 4 pinnene….:-) Charlotte:

    3. Nå må dere slutte! Selv pleier jeg å ha et ektepar som er Jehovas vitner innom her. De er koselige og slett ikke påtrengende. Jeg tror lørdager er deres dag for å gå på besøk, ja ettersom det er stort sett lørdager jeg ser dem. Ikke for ofte, men innimellom. De har sin tro og det må vi respektere. De må også respektere de som er ” i mot ” dette, men man trenger vel ikke å kjefte eller være ufine mot dem! Dette er dessverre en sekt som blir hynsjet, med både det å bli jaget og få falske rykter om seg. Jehovas vitner lever også i 2017. Men de har sin tro, og det er deres oppgave å videreformidle dette. Det er deres kall. Selvsagt forstår jeg at dette kan være plagsomt, men fortjener de ikke respekt. De fleste er født innen denne menigheten, og for dem så skal det være slik. Jeg synes ikke de er plagsomme, da de ikke renner ned dørene her. Ser dem kun noen lørdager. Selvsagt ber jeg dem inn på kaffe, om jeg har tid. Det paret som er innom her er et par som jeg prater med, og da om kun litt religion. Ellers går det på hverdagslige ting, som om barna våre og våre hunder og katter. De har to “voksne” sønner som er på alderen med min eldste sønn. De har hund og katt. Deres yngste som er 23 år er ikke Jehovas vitner, men han bor uansett hjemme hos dem. Jeg håper at du sier i fra på en fin måte neste gang 🙂

    4. jeg er nok ikke den som setter pris på besøk på døra når det gjelder religion,vil en høre på forkynnelsen går jeg til kirken :)) kan godt høre på jehovas vitne,men ikke på døra mi.Dei kommer nok til å fortsette sin vandring og ringe på dørene ,men dei burde legge besøkene til litt ut p dagen ,folk bør få sove så lenge dei vil i helgene

    5. Ja, jeg er voksen dame, jeg kan beherske meg – så skrek ikke uhemmet hvis du tror det…Men sa infra at slikt godtar jeg ikke på min dør tidlig morgen…due:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg