Søndag….

Hvor går ferden…..

 

Jeg liker ikke planlegge hva jeg skal gjøre, tar ting på sparket som regel.

Nydelig hver i dag også, men glatt. Skikkelig frost i natt og rim på bakken. Sommerblomstene mine har vært fine lenger enn langt. Sommergeorginer er flotte. Blomstret i hele sommer….går nå på siste rest, det er jo langt ute i november. 

Tør ikke gå på glatte svaberg i dag…så tar turen mot byen. Det er et sted det er loppis….morro å titte innom på slike steder. Men jeg har nok altså. Men man håper jo alltid man finner GULL ❤️

 

Fin dag der ute i kulda, for det er kaldt i dag. Kle dere godt 🙂 

4 kommentarer
    1. Ja loppis er skummelt..lett å komme hjem med ting man egentlig ikke trenger…men kanskje….kanskje ligger det en skatt der ja…hihih..JEg gikk tur med brodder i dag også..og ved sjøen var det nesten bart..men er glatt enkelte steder..sånn skummelt…ha en god søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg