Jeg har aldri brydd meg å karriere….men liker prosjekter….

Å klatre på jobb har jeg aldr brydd meg om…Det som har vært viktig for meg er en fast jobb…

Barna har vært det viktigste synes jeg. Det å følge opp dem, det har vært min jobb…Ikke det å jobbe, jobbe, jobbe….

Men prosjekter liker jeg…Her er et hekleprosjekt. Små små lapper som jeg syr sammen til rader. Og radene blir sakte men sikkert til et teppe 🙂 

Snart ferdig jeg nå…….Det er gøy å bli ferdig med et arbeid da.

Nå er det regn og skikkelig høst, kom akkurat hjem. Lang tur i skogen og etterpå unnet jeg meg middag på O’Learys. Smakte veldig godt med en burger der ja ❤️ Men ikke noe man kan gjøre ofte, for det er nok ikke særlig sundt. ….

10 kommentarer
    1. Litt usunt i ny og ne, er bare sunt!! Jeg er nok heller ikke noe karriere jager…gudskjelov..for livet ER så mye mer en det..Ser ut som flott prosjekt!

    2. Ja, spiser mye forskjellig jeg….men dette var salt mat…Det er nok for at dem skal selge mye øl….Mye viktigere å kose seg og. Være mye ute i lufta spør du meg. Litt artig dette da, små lapper er kjekke å dra med overalt…dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Ja, tusen takk, ble jo litt fint dette….moro å lage litt og ikke bare kjøpe kjøpe…nei, fast jobb har vært mitt motto….og da blir det dårlig med klatring…Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg