Et høreapparat gjør ingen sommer :-) det er hjelpeutstyr som gjør dagen litt bedre

Jeg tester ut den nye blåtann / handsfree dingsen min…

Den er utrolig kjekk, hører så fint og trenger ikke bruke alle mine krefter og må gjette annenhvert ord…Den fungerer fint i bilen og overalt. I dag ringte jeg en god venninne som bor i Særp….Vi pratet over en time i mobilen…Jeg må nesten si jeg har fått et nytt liv ❤️ Jeg må bare venne meg til å ringe igjen….Og folk må skjønne at det går ann å få et svar fra Solveig. Og ikke bare en sms….hehe….

Tent litt lys her inne og tar et glass med rødvin jeg nå…Det er hyggelig å kose seg inne og tenke at i morgen er det lørdag 🙂 meldt sol og fint….Deilig med sol…Det regner litt ute nå, men skal ikke ut noe mer på tur nå da…

#hørselhemmet

#hjelpemiddel

 

8 kommentarer
    1. Gleder meg på dine veiene..må være helt supert for deg å kunne prate med folk i telefon ..og høre hva de sier :)) ja i morgen er det meldt sol..håper det stemmer :)) Kos deg med vin og helg <3

    2. Tusen takk, dette virker…Det har jeg testet og ikke vanskelig å få til. Utrolig flott hjelpemiddel. Tenker også på gamle mennesker som kan kan ha kontakt med sine barn og barnebarn…ros det opp i skyene…takk og fin solhelg til deg…??annebe:

    3. Så bra det finnes hjelpemidler som hjelper! herlig!! og du må ha en fin og solrik dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg