Dette liker jeg IKKE

 Hvordan kan mennesker tenke og gjøre slikt…

Må jo være helt blåst når man tenner bål oppe på et fjell….Fjellet er ødelagt for ALLTID…

Stranden var bare noen meter unna,  hva skjer lissom…Slike ødeleggelser gjør ikke ekte natur- og friluftsmennesker…

 

Sint sint sint….

Så det her om dagen…måtte bare skrive om det.

 

 

I dag…:

Ellers så har jeg kjøpt to nye vinterdekk i dag og fått lagt om. Plutselig så kommer det glatte veier og litt snø/rim…jeg er avhengig av bil til jobb og tidlig på’n 🙂 Deilig å få gjort dette asså …

 

 

8 kommentarer
    1. Ja er nok ikke noe alle tenker på..for det er mange som tenner på stein..for å ikke få brann i gress og strå…så det der seg jeg ofte…Jeg fikk Bjørn til å skifte til vinterdekk på den ene bilen..liker ikke å være i siste liten..og godt var det..for han måtte ha nye bolter…så er jo ikke alltid bare å skifte…Ha en god kveld..og ikke vær så sint da….hihih..Smil til verden, og den smiler igjen…

    2. Hehe…ja, men dette er ikke bra…
      Lurt å være ute i god tid…jeg hadde med 4 vinterdekk og måtte byttes ut. Det fikset de med en gang…hadde det vært glatt ute og kø…så er jo ikke sikkert jeg hadde fått hjelp med det samme 🙂 god kveld i heimen fra sinnakjerringa på Kråkerøy ??dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Helt forfordelig…sprekkene kommer etten en stund og så løsner store flak…Deilig med vinterdekk…bruker et firma jeg….orker ikke bale med det alene ..Fin kveld…annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg