Brygga i Fredrikstad :-)

 God morgen i gråværet,,,,,:-) 

Får pusle litt her inne som vanlig…

Det er lissom best å gå til byen når det er fint vær. Jeg liker å være litt urban på lørdager. Titte i byen og ta litt mat et sted 🙂 Det er koselig synes jeg…byen ser ikke så glad ut på en regnfull dag. Bildet tok jeg på en klar og fin dag nå i høst. Fredrikstad har blitt en fin by som folk besøker. Her er tilbud til alle. Vi har utrolig mange restauranter både oppe i byen og langs brygga.

Jeg er nok både et bymenneske og et utemenneske…som liker skog og sjø…

Ønsker dere en fin dag der ute….kos dere ❤️

10 kommentarer
    1. Ja du får kose deg i byen..jeg liker ikke å gå sånn i byen og titte…Blir så stressa av alle folka som surrer rundt omkring…Men noen ganger må man…men det er best i naturen..og billigst…hihihi..ha en god dag og nyt helgen!

    2. Tusen takk, ikke billig å titte i byen nei….men jeg synes det er koselig…bAre det å ta en kaffekopp ute er hyggelig synes jeg…titte i noen aviser å se folk….så behøver ikke kjøpe noe hele tida…men koselig i skogen også….liker meg veldig ved sjø da….hehe….bade vettu…dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Er kjekt å kunne nyte litt fra flere verdener..liker også å kose meg litt i byen av og til – selv hvor mye naturmenneske jeg er =) Og det var et vakkert bilde..fikk reint sommerstemning, hehe =D

    4. Ja, så bra….vært ganske bra her nå….litt sur vind og grått i dag da…moro å gjøre litt forskjellig synes jeg…Fin fin dag til deg…Fint her i Fredrikstad og deilig med litt sommerfølelse….litt til da,,,,ser det er kaldt hos deg :)Helene:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg