Da har man fått hjelpemidler…

Jeg har vært i møte med Nav i dag og blitt innvilget masse hjelpemidler. Noe til å bruke til tv og radio. Noe til mobilen. Og noe til å bruke til jobben…

Utrolig hyggelig dame jeg hadde samtale med. Hadde satt av 2 timer til meg og vi prøvde alt.. Det fungerte fint, men mye å sette seg inn i. Og mye esker og dingser å ha kontroll på..

Alt dette må brukes sammen med høreapparat og appen på telefon 🙂 Så bruker man ikke apparat er ingen av disse til nytte….

Så da skal jeg lufte hodet nå….for nå er jeg sliten altså…

Skal skrive litt mer om tingene etterhvert 🙂 må lære meg det først……

 

10 kommentarer
    1. Bra du møtt ei koselig dame som hadde tid til å forklare.. Håper dette gjør det enklere for deg å høre bra.. og at det ikke blir for plundrete å bruke… Kos deg med fredagskvelden :))

    2. Bra du har fått det du trenger da 🙂 Du bruker ikke tegnspråk i det hele tatt eller? Jeg kjenner til de Roger-pennene 🙂 Er det ikke det det ene der er ? 🙂

    3. Tusen takk, dette var et menneske som brant for jobben sin. Makan til koselig og hjertevarmt menneske er det sjeldent å møte på ….Virka greit…blir det plundrete så var det bare til å sende mail..så tar hun kontakt med kommunen som monterer gratis på tv apparatet. annebe:

    4. Nei, bruker bare apparater..
      Det er en Sender Roger EasyPen…var super synes jeg…
      Deilig med litt hjelp i en tung hverdag.frodith:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg