14. oktober, ny dag….

I går ble det ingen fest, regnet bøttet ned….

For å komme til festen var det ca. 2 timer å gå…Jeg tenkte at jeg tar det som trim..ville ikke ta bilen for jeg hadde lyst på en øl…

Da jeg hadde gått ca. 1 time begynte det å bøtte ned, jeg gikk videre…jeg skulle på fest…gikk enda lenger og kom til ferja, da gikk den rett foran meg…rakk den ikke. Neste gikk om et kvarter. Stå der i øs pøs og vente et kvarter og enda gå en halvtime til i regnet orket jeg bare ikke…jeg kollapset på en måte…var kliss klass, hadde paraply men hjelper lite når regnet kom sidelengs…

Så snudde gikk mot byen igjen, innom og kjøpte 4 par sokker i glade farger…(ikke sponset) og satte meg på Egon og spiste mat og drakk et glass italiensk vin…:-) tok bussen hjem…og fra bussen måtte jeg gå 20 minutter i øs pøs regn for jeg gikk av litt tidlig for jeg hadde ikke lyst på den mørke snarveien gjennom skogen…fredag den 13. lissom…

Hjemme igjen og litt sliten…

11 kommentarer
    1. Huff da..synd at du gikk glipp av festlighetene, da..men skjønner det godt..ikke mye trivelig når det blir sånn.. Flotte sokker, da =D Ha en trivelig lørdag =D

    2. Så fine sokker :)) Hørtes slitsom ut å traske i regnet, og dumt du ikke kom deg på festen…men jammen bra du koste deg på Egon da i alle fall.. Håper du får en fin lørdagskveld <3<3

    3. Ja, tusen takk…innmari kjedelig…jeg møtte veggen av regn og var skrubbsulten…hadde ikke noe mer å gå på…så stupa inn på Egon vår som ei katte ….og kjøpte et stort glass rødvin…det varmet i kropp og sjel..for kaldt var det. Fin kveld til deg 🙂 annebe:

    4. Nei og nei..så trasig!! og så synd!! Så kjedelig og så uheldig! grrr..jajaja..godt du kom deg helskinnet hjem da ihvertfall..enn om litt våt…Flotte sokker! og du må ha en tørr og god kveld!

    5. Tusen takk, ja synes det var kjedelig,,,,endelig kom jeg meg ut en fredag og så endte det slik uff, sokkene var jo et stort pluss denne kvelden…. å dvergpinschere i mitt hjerte:

    6. Æsj, så dumt, noen ganger blir det litt mye regn. Og ikke har man lyst å være kliss -klass på fest heller. Håper dagen i dag har vært bra da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg