Hytta i skogen….

  God morgen og ny dag roper på oss….

Lørdag betyr å rydde og vaske litt her hjemme 🙂 må jo gjøres…For da blir det på en måte ikke rengjøring, men å holde det pent og rent. Rengjøring er når det virkelig er skittent…Men må begynne å rydde litt i skap og kroker og kriker etterhvert….For det hoper seg fort opp. For jeg er glad i shoppe litt, og da må noe ut….

Og for dere som ikke har fått det med seg så er uke 40, uka som butikkene begynner med jula….I går var det julepynt på Europris….stjerner og annet stæsj….Pepperkaker og på Rema var det julebrus……Er det mulig….Ble nesten litt forbanna og tømte min vrede over ho i kassa på Europris…Men hun mente de ikke var noe tidligere ute i år enn i fjor…Stopp jula til 1. desember tenker jeg…Er det mulig….Det er høstferie nå…! Det er koselig med jul asså, men ikke nå 🙂

Denne hytta i skogen går jeg forbi jevnt og trutt, utrolig flott beliggenhet, men ser aldri noen der….men det er nok noen der på sommerdager da…Jeg drømmer fortsatt om å få min egen hytta og titter innom på markedet hver dag….I mellomtida får jeg spare og ikke shoppe…..for det blir det bare rot av, hehe….

Nå kaffe og snart frokost her 🙂 vi snakkes da….plutselig….hvis du ikke er midt i julebaksten….:) 🙂 🙂 

8 kommentarer
    1. Ja der er jeg enig med deg…jula bør ikke begynner før 1.desember…men..der når vi nok ikke inn..hihih..og..du må slutte å shoppe ja..om du vil ha en hytte..hihih..Ha en god dag! Etter at du har rydda og gjort rent…ha en god lørdag!

    2. Er helt enig med deg – de burde virkelig vente med å sette ut juleting til nærmere desember, i alle fall..men. Man blir jo “lei” jula før den engang starter… Koselig hytte, da..skjønner godt du kunne tenkt deg en egen =D

    3. Ja, blir lei det butikkjulegreiene…skal barr ha pengene dine…og vi går på….nei, best å få seg en hytte laaaaaangt ute i skogen…fin dag til deg 🙂 Helene:

    4. Hehe…..ja, følte jeg nesten ble kvalm av det julegreiene….uff…skal jo ikke være slik….hytte blir det, men vet ikke når,,,,,,,eller hvor 🙂 heheh…dvergpinschere i mitt hjerte:

    5. Veldig koselig den hytta :)) Lurt å ikke la rotet ta overhånd.. da blir det så uoverkommelig å ta fatt på det.. Og lurt å tenke over hva man trenger..men er jo kos å shoppe litt da.. :)) Jul allerede…jeg begynner å tenke på den i Desember jeg … Klem <3

    6. Ja, lurt å ta tak i rot med det samme,,,,shopper ikke så mye jeg…men prøver å tenke…men hoper seg opp for det synes jeg…i dag var jeg i Sarpsborg….enesye jeg kjøpte var et lys …hehe….Skulle titte i møbelbutikken der. Home & Cottage men ikke helt min stil…litt tung og massivt….passer på fjellhytter…annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg