Ny grå dag….litt bilder fra turen i går :-)

     Hei, 

Jeg jobber ikke 100 % nå, men har gradert sykemelding. Hatt det en stund for å jobbe i sentralbord og resepsjon med mye trafikk er ikke det beste som finnes med en slik hørselskade som jeg har…til slutt sa kroppen stopp. Men er litt på jobb hver dag da…Noen dager hele dager og andre litt mindre…Jeg er i gang med hjelp fra NAV de skal bidra med noen hjelpemidler, men ting tar tid….Så får vi se hvordan det går….

Man vil jo jobbe så lenge man kan, men ikke sikkert jeg greier 100 % da, det får tiden vise…

Her er litt bilder fra turen i går, et glimt av SOL

10 kommentarer
    1. Hei solliv 🙂
      Så flotte bilder! Nydelige farger 🙂
      Nei man må prøve å tilrettelegge så godt det er mulig i arbeidslivet. Jeg vet det IKKE er enkelt. Jeg var heldig i øyeblikket…………. Og trives. Jeg jobber “bare” 40% ………men det er det som holder meg i arbeidslivet og holder meg unna sykemeldinger 🙂 Krysser fingre for at NAV finner løsninger for deg 🙂
      Ha en flott dag!

    2. Ja, får se hva Nav kommer med, men hørsel er komplisert…det er lissom ikke bare å komme med høreapparat så blir alt bra…Det er utmattelse, plager i kroppen, hodepine, på grunn av at den som ikke hører må bruke så mye krefter på å høre hva amdre mennesker sier…pluss at lyd skaper støy i hodet på den som hører dårøig…utrolig komplisert…Eselet var så vakkert der det stod utenfor en gård og hadde mange hester som venner…fruensvilje:

    3. Åh for noen flotte og koselige bilder =) ..ikke greit når kroppen sier stopp, nei..men veldig bra at du er flink til å lytte til den, og at du snart får de hjelpemidlene du trenger =D

    4. Tusen takk, flotte farger ute nå ja..
      Jeg har jo alltid jobbet 100 % men nå i det siste har det ikke fungert…til slutt var jeg helt utmattet og måtte gå til legen…Det er ikke gøy for det kam ende opp med å bli helt døv…de på sykehuset vet ikke om det stagnerer litt nå eller fortsetter med å høre mindre og mindre…det ligger i familien til faren min…tråkige greier…Så hjelp fra Nav kan jo være et pluss i en ting hverdag….Bra det ordnet seg for deg…Etdiktomdagen:

    5. Tusen takk, jeg står på og er sterk…..Det finnes en del på markedet…Det vil jo lønne seg med midler til 400000 enn hundrevis av tusen til trygd…Helene:

    6. Flotte bilder! så bra du kan jobbe litt gradert..og håper nav snart får til noe hjelpemidler….sikkert greit å ikke brenne lyset i begge ender…å bli helt utbrent..bedre å stoppe opp å innse at litt mindre er bedre for deg…lykke til! og ha en god kveld!

    7. Tusen takk, ja viktig å se tegn på at helsa ikke er god og kroppen rett og slett ikke greier å være på høygir hele tiden, for det er slik at jeg bruker enormt mye krefter på høre hva jeg skal gjøre…..Nav kommer sikkert med noe utstyr, men tar litt tid da….jeg begynt å merke alvoret da jeg akdri var uthvilt lenger og slet med fryktelig hodepine, hver eneste dag…dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg