1. Oktober og DET er høst…hvordan motivere seg selv…

I dag er det surt og kaldt, regner litt…Jeg tenkte jeg skulle ut og gå meg en tur i dag også. Ellers så blir det å lage litt mat her hjemme, kjøre en tur ut til mamma og sitte å ble litt i strikkebøker..for det er koselig med litt prosjekter når det er surt ute…Hagen er virkelig på hell. Ikke så mye å gjøre ute lenger.

Jeg har dilla på å lage kjøkkenkluter, det er sikkert 5 år siden jeg kjøpte en klut…De klutene man strikker er så gode å vaske med. Jeg har mange og bytter stort sett klut hver dag, vasker de på 60 grader om og om igjen…

Ha en kjekk dag der ute og finn din greie med hva som gir deg litt energi 🙂 

Elsker dette mønsteret her da, må bruke hodet litt å telle å sånn….

 

10 kommentarer
    1. Så flott…og den hadde en varm og god farge…De er jo så fine at de kan jo ikke brukes som kluter…hihih..her er det bruk og kast filler jeg liker best…

    2. Den kluten var kjempefin da 🙂 Jeg strikker selv, men ikke etter mønster, kanskje jeg skal prøve meg på noe liknende likevel 🙂 FIIIN hvertfall 🙂

    3. Det er veldig gøy….tusen takk, kjøpte meg en bok som heter –
      Kluter strikking hele året, flotte oppskrifter på kluter…frodith:

    4. Tusen takk, de må brukes som kluter….det er det de er til…gjør ikke noe nytte til pynt på benken 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg