Dagen i går er historie….

Da må jeg si meg fornøyd med turen i går, men aldri har jeg sett så mye mennesker i Oslo, det myldret overalt…Det er høstferie og sikkert mange turister..Det beste med Oslo er alltid å komme hjem til Fredrikstad igjen….

For det er en stor by og mye folk 🙂 

Men ved slottet var det ganske så rolig..Men i kjøpesenterene og i gatene var det stor trafikk..ikke skjønner jeg hvor alle får pengene fra. Folk handler masse i dyre butikker. 

Vi skulle kjøpe jakke, med vi fant ingen som ropte kom og kjøp meg…da ble det en joggebukse fra Gant i stedet..den vil bli brukt hver dag…kjøper ikke ting til å fylle opp i et skap nei 🙂

Vi spiste på Lorry, veldig god mat og vi hadde en superduper dag i Oslo i går…

Se selv….

14 kommentarer
    1. Så gøy 🙂 Jeg har det også slik at om jeg ikke finner noe jeg liker som jakke eller annet, så står jeg over. Om jeg liker noe og den er kjempedyr så står jeg også over 🙂 Flotte bilder. Ønsker deg en fin søndag 🙂

    2. 6000? Jau det er vel mulig for noen 🙂 Selv kunne jeg sikkert hatt en jakke til flere tusen, men jeg ser ikke behovet for det. Jeg er ingen merkestiltype…. Så at en dame her på bloggen skulle kjøpe seg fin sko til 8000 kr, det er jo dyrt. Man kan få en rase hund for 8000 tusen! Jeg hadde ikke tort å bruke så dyre klær 🙂 Jeg har gullringer og smykke på meg som er verdt rundt 20 000 kr, men jeg mister det ikke, da det sitter. Gaver fram min kjære 🙂 Det er et smykke og to ringer…. nei det blir ingen jakke på meg til 6000 kr, det er jeg overbevist om. Når man har dyr så må man ha klær som tåler å bli ødelagt. Jeg får mange jakker for 6000 kr 🙂

    3. Ja, ikke sant….poenget mitt er at jeg kjøper den hvis jeg brenner for den….da har jeg den i mange år….men jeg kan like godt falle for en til 50. Jeg har kommet i den alderen hvor jeg kjøper lite ting til meg selv…due:

    4. Skal si sønnen din lignet veldig på deg ja….:-) Kjekk kar!! Så bra dere koste dere..høstferie nå ja..og her så jeg det på tur..fult med folk i skogen…soppturer tenker jeg…ha en god søndag!

    5. Tusen takk, kjente jeg ble litt svimmel da jeg kom inn til Oslo, for det var i meste laget, hehe…Fikk hadde det hyggelig..drakk kaffe et sted, så lunsj og så middag…og innimellom der på besøk hos ham og i butikker….kjekk og koselig sønn det her ja..så tusen takk…hører folk ser likheten…annebe:

    6. Tusen takk, Ja, hører folk sier det om likheten, hehe…Voksen og hyggelig sønn dette ja…ja, vi hadde en meget hyggelig dag…dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg