Stikker innom bloggen….det er gøy med blogg. Føler at jeg har fått mange nye venner :-)

Hei og god ettermiddag 🙂 

Jeg har jo mine ting, med redusert hørsel…Det sliter så klart på meg. Men likevel er jeg glad i livet og føler meg lykkelig ❤️ Jeg er alene, men har to flotte sønner som jeg er veldig glad i…jobb, og hus og bil og mange stoler 🙂 kjøper meg det jeg ønsker av mat hver eneste dag. Mamma lever, men er dement og alt det fører med seg..Men vi barna hennes har fått mye mer samhold etter at hun ble syk…elsker hele mine flotte familie…

Nå skal jeg en liten tur til byen og titte i butikker…i morgen blir det tur til Oslo og besøke sønn min som har hatt bursdag…da kommer jeg inn med pakker….blir så koselig 🙂 

God fredag, kos dere ❤️

14 kommentarer
    1. Hyggelig med blogg og bloggvenner ja :)) Bra du har ting du setter pris på til tross for utfordringer med hørselen… Fin fredag til deg også..og god tur til Oslo i morgen <3

    2. har fått mange fine bloggvenner jeg også 🙂 og mange av dem har jeg mødtnoen flere ganger også :)) kjekt å ha en fin familie og du må kose deg når du er hos din sønn

    3. Ja jeg føler også jeg har fått mange gode bloggvenner…godt å kunne ha venner selv om man er opptatt med sitt..kunne sitte å “prate” når det passer, og svare når det passer…Du må ha en god helg! og kos deg hos sønnen!

    4. Tusen takk så hyggelig…
      Så herlig at du har møtt bloggfolk også…vi er 4 ølen så det blir en flott gjeng det -) fruensvilje:

    5. Blogg er morsomt. Jeg har møtt masse fine bloggfolk på utsiden også, og drar til Bergen på mandag på ferie til ei av dem 🙂 Kos deg med familien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg