Da er det gjort….

Hei og hå, da er det lørdag..

Våknet kl. 0700. Det ble som vanlig 2 kopper kaffe for å få kroppen i gang. Så frokost med egg, det er godt..rekker ikke det på hverdagen 🙂 

Lørdag er for meg rengjøring….jeg kvitter meg lissom med arbeidsuka som har gått. Slik at jeg begynner på blanke ark 🙂 det er super måte å fange helgen inn på synes jeg…

Hiver ut alle løse tepper og puter

Kaster aviser og slikt som jeg har spart på siste uka

Putter alt som er løst på kaffetrakter inn i maskinen..og vasker det som er igjen med en klut med litt edikk på..

Farer rundt med støvsuger 

Vasker over alle gulv

Vasker inne på badet / dusj og do og sånt

Og til slutt støvtørker alle rom med en støvkost

Vindusvask og sengetøy tar jeg mange ganger på søndag, ser ann været litt 🙂 for det må være litt sol og fint vær.

Da er det gjort…og helgen er klar til å finne på noe 🙂 arbeidsuka er ute av hodet og kropp. 

I dag håper jeg å komme til Gamlebyen her, det er strikkefestival i byen og sikkert mye fint å se på…

Nyt dagen venner ❤️

#rengjøring

#kaffe

#helg 

 

12 kommentarer
    1. Bra du tok to kopper kaffe før alt du hadde å gjøre, men nå er det nok fint hos deg :)) Håper du har kost deg på strikkefestival… Fin kveld til deg <3

    2. Det hørtes så enkelt og greit ut når du gjør det…hihihih..herlighet for et tempo..hihihi..jeg deler opp..men så går jeg jo her hjemme og surrer..før gjorde jeg også sånn..svisj svisj..ferdig..klart…hihi.. håper dagen har vært fin!

    3. Tusen takk, må være litt effektiv og strukturert…og ta det før man setter seg ned…har funnetin måte 🙂 prøvd på torsdager, fredager, dele opp, best på lørdag og få ut all guffe fra jobb og ta helgen 🙂 dagen har vært koselig…koset meg i Gamlebyen og spiste littder og tok ferja 🙂 dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg