Ut på tur til Smertudammen her på Kråkerøy

Det er høst og vakkert vær, jeg koser meg hver dag jeg kan være ute i frisk luft. Deilig å være ute og nyte…Det er da jeg føler jeg lever. Stillhet og ro 🙂 Ser man kjente så er man sosial også og slår av en prat. Jeg blir nok aldri en jogger….Stresse avgårde    og ikke ta seg tid til en pust i bakken…..Nei, ikke noe for meg.

Opplevde noe rart i dag, ikke bilde for det gikk så kjapt. Satt nede ved vannet her og spiste mine 2 knekkebrød, i dag med banan,. Mens jeg satt der så svømte det en orm i vannet, ca. 1 meter. Aner ikke hva slags, jeg reiste meg opp litt brått og  den pilet under vannet og ble borte. Litt ekkelt, tenk om det var en hoggorm og folk hadde badet …Ingen badet i dag da, det er jo HØST nå…

Har du sett orm i ferskvann noengang?

10 kommentarer
    1. det var nok litt av en opplevelse ja å se orm smømmende i vann 🙂 jeg har ikke sett det selv,men har hørt att slanger kan svømme ja ,buormen elsker å svømme i ferskvann,den jakter på småfisk og små amfibier,hoggorm hvet jeg ikke ,når jeg googler leser jeg att huggorm svømmer og spiser fluer og slikt som ligger og surrer på vannflaten

    2. Ja, var litt ekkelt og litt fasinerende på en gang. Har aldri sett det før og jeg er mye ved vann og sjø..kan kanskje være en buorm. Den lignet en pinne som nærmet seg og var nesten nede ved beina mine da jeg så pinnen lea seg og jeg for opp og da dykka den ned i vannet og ble borte. Så den ikke noe mer. Svømme kunne den virkelig….fruensvilje:

    3. Ååå fysj….ja jeg er glad jeg ikke bader…for tenk å møte en orm i vannet…wræl…jeg aner ikke om den dukker…trodde de bare svømte på overflaten..men aner ikke…synd du ikke fikk bilde..hihih..

    4. Den dukka og forsvant, flink svømmer og dykker. Ganske stor og lignet en pinne. Dette har jeg aldri sett før, det var merkelig. Jeg ble litt æææææ, er dette for noe greier. Det er jo ekkelt for hvis man bader så kan det være orm i vannet. Ikke lett å se, ikke alltid klart vann i dosse dammene og folk bader jo i ferskvann 🙂 jeg bader bare jeg ser en litt pytt jeg…dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg