Hyggelig gave hang på postkassa i dag morges…

Skulle på jobb, satt med kaffe og prøvde å våkne…Etterhvert måtte jeg komme meg opp og gå i dusjen. Sjekket ikke telefon før jeg skulle fly avgårde…Der hadde jeg fått en sms, fra morgenlevering. skjønte jo ingenting, jeg hadde ikke bestilt brød til morgenen…Tittet ut, hang ikke noe ute…Så kom jeg til postkassa. Der hang 3 poser 🙂 med noe oppi….Fortet meg inn igjen og der var både Aftenposten, eplemost og havrebrød. …

På en lapp på posen stod det, kos deg med Brød og eplemost til Aftenposten, hilsen Tor Ivar. Det var så hyggelig, Tor Ivar er eldste sønn min som bor i Oslo…Der er slike ting kanskje mer i bruk 🙂 For en start og for en morgen…

Når jeg kom hjem fra jobben, fikk jeg en ny overraskelse…kommer i et annet innlegg da…

10 kommentarer

Siste innlegg