Fine farger rett og slett

Jeg er en fargerik person, synes jeg da, hehe….

Vært litt hektisk her noen dager, mye møtevirksomhet på jobben, til sent på kveld i går, og nye møter i dag kl. 0800. Så satte klokka på 0600, redd for å komme forsent. For det var viktige møter jeg deltok i. Så i kveld er jeg trøtt som ei strømpe merker jeg. Jeg blir litt utladet, for jeg bruker mye krefter på å høre….og man må konsentrere seg. I går hadde jeg på høreapparat fra tidlig morgen til kl. 2030 da jeg var hjemme. Skal si øra var varme og det klødde godt, og ørevoksen klapper seg sammen og blir som skorper i øra og jeg føler at hulrommet inne i øra er grodd igjen….

Så i kveld måtte jeg se på farger….tok noen bilder nede hos naboen og en flott lyng som jeg har på trappen. Den er tykk og fargerik, aldri sett en så vakker lyngplante…

10 kommentarer
    1. Blir det hektisk .. blir det fort stressende og da blir man sliten… Men det var flotte bilder av høstfarger her ..nydelig er det nå <3<3

    2. Tusen takk, ja blir sliten av stress….det er en følge av dårlig hørsel…dessverre mye på kjøpet, høsten er vakker. Tusen takk og ha en fin kveld…annebe:

    3. Så flotte bilder! ja jeg tar bilder av blader om dagen jeg også..er jo så fargerikt og flott!! sikkert slitsomt ja..med mye folk og møter..du må jo konsentrerer deg masse..ha en god kveld!

    4. Ja, det er veldig tøft, men var så viktig med disse møtene. Jeg er tillitsvalgt og representerer ansatte i det forbundet vi er i…Tusen takk, blader er vakkert..dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg