Blåtirsdag med en fargeklatt :-)

Det er kveld igjen, dagene flyr avgårde…

Det har vært valg og mange mener mangt og mye om politikk..Gutta var hjemme her i går og hadde valgvake 🙂 Mor la seg kl. 2300 trøtt som ei strømpe..Nytter ikke sitte oppe og la fjernkontrollen styre mitt liv. Jeg har en indre klokke i hodet..Trøtt kl. 2300 og våkner før vekkerklokka hver dag…

I dag har det vært blåsete og småsurt. Har rusla på tur som vanlig, men deilig å komme inn i varm og lun stue…

Nå te og brødskive og lese litt blader og slikt….

Tok bilde av denne stolen da jeg var på ferie i sommer…Vi kunne trengt en slik stol i stua når høsten trenger på 🙂 

Tittet litt i klesbutikker her om dagen, nå er det mye svart og brunt og grått igjen, hjelpes….

Nei, mitt motto er: Frem med litt farger på klær og interiør 🙂 

Hva er din yndlingsfarge? Jeg er glad i rosa og grønt og lilla.. Her inne i stua så er det fint med petrol synes jeg..Og grønt 🙂

Kos dere på en blå blå tirsdag ❤️

6 kommentarer
    1. nei å sitte oppe for å se på valget hadde ikke jeg heller orket,resultatet får en uansett 🙂 det var en flott stol,mange flinke folk som dekorerer det meste med fargeklatter for tiden :))
      i heimen vår liker jeg grønnt,gult og vinrødt på klær liker jeg det meste,siden håret mitt er grått føler jeg att sterke fargeglade plagg kvikker opp :))

    2. Stilig stol..jeg elsker grønt..og det er en beroligende og varm farge! ha en god kveld videre!

    3. Så fine farger du liker, ja, jeg å liker det meste på klær. Liker klare rene farger…Er fint synes jeg..Du er flink med farger 🙂 flott er du. Stolen var artig da, og god kveld i heimen…fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg