Alltid vakkert ….

Et lite glimt av sol 🙂 

Og blå himmel 🙂

Så vakkert og så stolt det gjør meg,….

Det kan ingen ta fra meg….

Ønsker dere alle en flott kveld i heimen.

Skal ikke snakke politikk, men alltid litt gøy å høre om den kommunen som er først ferdig med å telle sine stemmer.

Det er Utsira, en øy langt ute i havgapet i Nordsjøen.  Der var jeg for 3 år siden, tok ferje fra Haugesund. Utrolig vakkert sted, dit skal jeg tilbake til 🙂  Og jeg fikk badet på Utsira også. Været var vakkert og vannet ok, og det skjer ikke ofte så langt ute i havet..Så gode minner når jeg i kveld hører om Utsira som har tellet sine stemmer og først ferdig 🙂 

Så UTSiRA go….

 

4 kommentarer
    1. Ja kos deg med valgkvelden..jeg er ikke så opptatt av politikk..så jeg er en av dem som ikke stemmer…har fått politikken litt for tett på, med aktive foreldre og alltid krangling og bråk..så orker ikke sette meg inn i det…Men ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg