Mandag 4. september…..

Litt væromslag i lufta, ble plutselig litt kaldere ute etter den deilige helgen vi hadde her i Fredrikstad 🙂 der jeg satt i bikini og solet meg og badet i Fredrikstadmarka 🙂 Blir ingen tur dit i dag, men en tur her på øya….

Først skal jeg slappe av litt og kose meg, tatt frem et pledd og satt på litt varme. For det er kaldt inne nå….

Jeg er ikke noe innemenneske, men lite å finne på i hage eller på veranda nå synes jeg …Får pusle litt med strikketøy og lese litt og så blir det turgåing….det er deilig, får opp sirkulasjon i kroppen …….min kropp må lissom bevege seg litt….

Lørdag kjøpte jeg disse vakre på Mestergrønn, aner ikke hva de heter. Men likte det enkle…..

Liker du å pynte med blomster inne? Eller det mest grønnplanter, eller er det plastikk, hehe…

14 kommentarer
    1. Flotte blomster …og ja..skikkelig kaldt i dag…brrrr….jeg VAR grønneplanter dame..nå er det lite blomster her hjemme..Liker blomster..men syns det er litt sløsing å bruke mange hundre kroner på blomster…men en gang i blant..joda…det gjør jeg…hihih.. ha en god kveld! og kos deg med blomstende!

    2. Tusen takk, før i gamle dager, hadde jeg masse grønnplanter. Nå er det ikke så mye, men litt. Man har jo litt lykter og slikt i vinduene også nå. Jeg liker å kjøpe en bukett til helgen, koster ikke så mye..Rema og Eurppris har mye billig, og er jeg i byen, går jeg innom en blomsterbutikk. Synes det pynter opp litt her hjemme, med friske blomster på bordet….:-) dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. nydelige blomster,ja nå må en nok kose seg litt med innesysler innimellom,er jo litt koselig det også :)) hva strikker du på da ?
      Når du spør om hva vi pynter med så har jeg blomstrande potteplanter,grønne planter og kunstige buketter hi hi ,så ltt av hvert her i hemen

    4. Ja, koselig å pusle litt inne, strikker på denne halsen…går ikke så fort. Og så strikker jeg grytekluter, for jeg skal lage mange og gi til jul til slekt , brødrene min og sånn, gi de sammen med noe kjøkkenting tenkte jeg…Hehe, du har en fin blanding av blomster 🙂 fruensvilje:

    5. Nydelige blomster <3 Jeg har kun noen få, grønne plastblomster jeg drasser rundt på. Hadde en haug av planter i den tiden jeg hadde hus & hage - men etter at jeg bytta livsstil for 4 år siden, hører liksom ikke levende planter inn hos meg, hehe 😉 Men en bukett i ny og ne, kan jeg finne på å kjøpe =)

    6. Tusen takk, blomster er vakkert….du ser jo mye fint i naturen, så der har du jo masse blomster, greit å ta det rnkelt hjemme da…..koselig med en bukett til helgen synes jeg ……:) kjekt med litt plastikk også. Har hatt masse av det jeg……Helene:

    7. Jeg liker blomster, men mangler grønne fingrer. Hos meg dør stueplantene. Jeg tar rett og slett livet av dem. Jeg må vel investere i noe plastikk planter. Ja slike som ser ekte ut 🙂 Greier jeg å ta livet av dem, da er jeg god ……….

    8. Jo, det vet jeg. Men jeg har UTROLIG dårlige grønne fingre. Blomstene dør fortere enn jeg greier å følge med. Enten får de for lite vann, ellers så drukner jeg de stakkars plantene. Noen skal ha mye sol, og noen lite sol (men hvem av de) ? Jeg skal faktisk i dag å kjøpe meg NYE planter. Jeg kommer til å kose meg i ca. 14 dager med disse, så blir de vel til søppel……

    9. Dette greier du se, vann litt forsiktig. Trenger ikke mye vann. Gå og ta på dem litt og prat, jeg prater med blomster hver dag jeg, hehe 🙂 due:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg