God morgen, sola skinner :-)

Det er høst, det vet vi jo…..

Lufta er kjøligere og en jakke må på når det er kveld. Sommeren har gått fort i år også….

Det er så viktig å gripe dagen…..være til stede i sitt eget liv. Ikke bare tenke på neste steg og neste dag….Vi må planlegge og tjene penger og ha rutiner, men vi må også LEVE HER OG NÅ 

Fant denne ensomme løvetannen her en dag jeg gikk tur 🙂 og da ble jeg litt betenkt,….

Hvor ble de av alle de gule løvetennene som fylte hele jordet. Rakk jeg å se markblomstene som vokste…Rakk jeg å plukke blomster…..

Ja jeg gjorde det…….for jeg lever her og nå……:) 🙂 🙂 

6 kommentarer
    1. Ja vi venta på vårblomstene og nå er de på hell… Best å være tilstede i nuet , men ikke alltid like let.. Gratulerer på etterskudd med navnedagen..hehe.. Fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg