Fikk en hilsen på min facebook-side / gratulerer med navnedagen i dag 1. september

Ikke visste jeg og ikke husket jeg….

Så ifølge Wikipedia har Solveig navnedag i dag….

Ille koselig som vi sier her i Fredrikstad ❤️

Så da feirer jeg alene her i heimen med litt lys og et glass vin 🙂 Høsten har som sagt banket på nå. Og i dag var det 8 grader og tykk tåke…Men utover dagen kom sola og finværet og jeg løp avgårde for å ta et bad etter jobb ( løp ikke da, for det er 100 år siden )….

Husker du din navnedag, feirer du den…. ? 

Solveig betyr hus ….stemmer bra det 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg