Liker du melk…..og lykkelige dyr :-)

Jeg er glad i ost, masse ost. Melk drikker jeg til frokost. Et glass skummet melk til frokost, har jeg ikke det så er det lissom ingen frokost. Melk i skapet må jeg ha, og er man i utlandet så er det det første jeg savner….ååååå som jeg lengter etter den kalde norske melka 🙂 

Dyr skal ha det godt når de lever, det er helt sikkert. Melkekyr som koser seg i en grønn eng, gjør meg LYKKELIG….

Kos dere der ute da vel, med noe godt 🙂 her blir det Nachos i dag, med masse OST.

#melkekyr

#grønneng

10 kommentarer
    1. Åh ja..jeg er veldig glad i melk..og ost..faktisk så og si alle typer ost, hehe 🙂 Koz deg med nachos..det er det lenge siden jeg har hatt..hørtes godt ut =D

    2. Ja, det får dere lage dere en dag, du og din venninne 🙂 melk er godt, og glade dyr som jeg tok bilde av i går, gjør meg glad :-)Helene:

    3. jeg var melkebonde i 10 år jeg,melka kyr morgen og kveld,men drikke melk tåler jeg ikke har kumelkintleranse,yughert og ost går greit,men ikke søt melk :)) men vi trenger kyrne ja og da lyt vi ta godt vare på dem

    4. Ja, vi må ta godt vare på de flotte dyra ?? Jeg så disse på en eng her jeg bor….og de koste seg skikkelig….Godt før vinter kommer dette….jeg har aldri melka kyr…..fruensvilje:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg