Ulvetimen

Er du den som alltid vet hva du skal ha til middag og planlegger flere dager ….Jeg var flinkere før. Nå er vi bare to her i huset, før var vi fire….

Når man er innom butikken på vei fra jobben og står der helt tom i hodet, og sulten river deg i biter….

Det er ulvetimen, timen mellom jobb og middag 🙂 

Da kan jeg ty til en boks med joika-kaker. Enten elsker du det, eller så hater du det….Jeg er den som elsker. Poteter, gulerøtter og litt ny kål hvis man har, så synes jeg faktisk det er godt 🙂 Om man er lenge mett på dette måltidet er kanskje en annen historie, men godt er det en gang i blant! 

God middag der ute….

#middag

#sulten

#joika-kaker 

 

14 kommentarer
    1. Ja sånn er jeg også..selv om jeg ikke jobber da…hihih..men står og lurer og tenker..hva skal vi ha til middag?? jeg elsker joikakaker..men ingen andre her som gjør det…men sist jeg hadde det, så rapa jeg joika hele kvelden..så tja…kanskje ikke sååå glad i det lengre..men før..kunne spise de kalde fra boksen!

    2. Ja, ikke sant 🙂 synes detvsmaker jeg, en gang i blant…tror det var slutt på lageret en stund siden, og da ble det laga egen facebook gruppe 🙂 så vi er nok en del som er joikafan….fruensvilje:

    3. Nei, da blir det vanskelig når bare en i familien liker dem…kalde har jeg aldri spist,,,,hehe…men med poteter og tilbehør og fløte i sausen, blir det herremåltid for meg :-)dvergpinschere i mitt hjerte:

    4. Hiver meg på Joika-tilbedelsen jeg også..både varme og kalde 😉 Det er genial kjapp-kjapp mat..og jeg bruker den ofte med potetmos til..kjappere kan det nesten ikke bli, hehe =D

    5. Ja ikke sant? ..lykke til med testinga..og hiv på en real dæsj tyttebærsyltetøy, dersom du liker det…det syns jeg er sååååå godt 😉

    6. Hehe,,,prøver å unngå dette jeg. For jeg synes det er gøy å lage mat, men innimellom blir det både grandis og pølser, hehe….frodith:

    7. Lenge siden jeg har spist..men Joikaboller (som vi pleier å si 🙂 er kjempegodt det.. litt tyttebærsyltetøy er også godt å ha til :)) Jeg tar som regel en dag av gangen når det gjelder middag :)) God natt <3

    8. Tusen takk, skal prøve litt tyttebær neste gang, har alrdi tenkt på det før…for det er bare noe jeg har til jul, og da spiser jeg ikke joikaboller 🙂 hehe,,, God natt, sov godt. annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg