Mamma ringte da jeg gikk tur i dag….trist nyhet….

Det var en trist samtale, hun hadde funnet katten sin død i kjelleren….nå i formiddag. Mamma er jo dement, men greite å ringe til meg å fortelle det. Jeg kommer så fort jeg kan sa jeg og løp hjemover….hev meg i bilen og kjørte ut. Katten var død. Ingen skader, ikke blod ikke oppkast. Sikkert bare sovna stille inn…..Vet ikke helt hvor gammel den var, kanskje rundt 13 år..den bare kom en gang for lenge siden. Etter påske måtte vi også dra til dyrlegen med en annen katt hun hadde, den var nesten 25 år. Så nå har mamma mista 2 katter på norn måneder. Og jeg mista min katt i januar. Trist….❤️

Måtte grave en stor grav for ville at den skulle ligge trygt i bakken, la den i en eske med hånkle som dyne. Etterpå gravde min bror og jeg igjen og pyntet med 2 store hvite steiner….

10 kommentarer
    1. Så trist…men samtidig så godt for den å bare sovne inn..uten dyrlege og smerter…Katter pleier å gå unna for å dø..så den har nok gått i kjelleren for å være alene…men alltid like trist når dyr forlater oss..trist..

    2. Ja, det tenkte jeg på også de gjemmer seg litt bort. Bra hun fant den, tenk om den hadde dødd i skogen, og aldri fått svar om hvor den var. Veldig trist for mamma, helt uten selslap nå…dvergpinschere i mitt hjerte:

    3. Det var leit da.. men bra dere trådde til å fikk begravet den på en fin måte:)) Nydelig bilde over her .. Ha en fortsatt fin søndag <3

    4. Ja, troste greier. Fikk en fin begravelse, og sommerfuglen satt på en blomst på veranda da jeg skulle ut til mamma ?? Tusen takk, var der i dag også og sjekket gravstedet og snakket med mamma da. Savnet katten sa hun…annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg