Ut på tur…..og epletrær

Jeg går tur hver eneste dag, det er bra for min helse…..Gå sånn litt her og her. Tar som regel med sekk med badetøy og kaffe og mat og vann…For det er lurt med litt energi underveis….Jeg liker å gå hjemmefra og bare gå. Alle steder fører mot vannet , da jeg bor på en øy. Dette er fra campingplassen her på øya. Topp sted å være har jeg hørt, folk kommer igjen år etter år. Men må flytte vognene sine da det blir mye høyvann på høsten. Fint sted å bade og nyte naturen…

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde mer sånn bo i telt ånd over meg, men den er ikke der…..Men ser at folk nyter livet i vognene og det er noe helt annet. 

Nå er det kaffe og frokost og etterhvert ut i hagen 🙂 2 nye epletrær har blitt plantet. 4 epler datt av i bilen, det ble det laget eplekake av i går. Sønn min var baker. Ikke den høyeste eplekaka jeg har sett, men ble god….Ha det fint….

12 kommentarer
    1. Trivelig med tur..det må til – og som du sier, godt for helsa 🙂 Flotte bilder 🙂 Og så moro det må være med egne epletrær 🙂

    2. Tusen takk, viktig for kropp og sjel…ja, moro med hage, Koder meg inhagen hver dag, og etterhvert masse epler,,,,,,hehe 🙂 Helene:

    3. Deilig å komme seg ut på tur..Det er godt for kropp og sjel! Flotte bilder! ha en god ny dag!

    4. Herlig å gå tur. Jeg ønsker selv å få til mer av det. For det er godt for den mentale helsen. Men dessverre sliter jeg med betennelser, mye smerter og feber for tiden, så turene mine har blitt satt litt på vent 🙁
      Koselig å se bilder fra andres turer imens jeg venter på å få gå mine 🙂
      Og epler, det er så godt. En kake, høy eller lav, det er tanken som teller <3 Og smaken var nok god 😀

    5. Tusen takk, deilig på tur, du får kose deg med bilder. Håper helsa blir bedre. For det er deilig å komme ut litt. Synes det var en flott handling av sønn min. Trening gjør mester….sånn er det med alt her i livet. God bedring til deg, klem herfra.Eva:

    6. Bor du på Hvaler? Ikke sikkert du vil svare på det, men jeg spør nå bare 😀 Uansett, flott i området der! Jeg er ikke noe telt-menneske lenger jeg heller, kunne godt før, men nå gidder jeg overhode ikke. Vil ha litt luksus 😀 he-he God lørdag <3

    7. Så flott det var på de berga, deilig å ta seg en tur i slike omgivelser :)) Håper det blir mye epler på treet da, koselig å ha frukt i egen hage :)) Telt er mange år siden… husker man ikke lå særlig godt..men litt koselig var det jo :)) Leste det forrige innlegget også.. jeg syns også det er inspirasjon å lese andres blogger …Så koselig at sønnen bakte og at kaka smakte ( det rimte..hehe..) Lørdagsklem til deg <3

    8. Jeg bor på Kråkerøy 🙂 øya før du kommer til Hvalerøyene…flott der ute ja, store fine områder å gå tur i masse merka løyper. Luksus er tingen ja, må ha dyne og pute….frodith:

    9. Veldig koselig å gå tur i berg og fjell…mye pen lyng også nå. Fine merka løyper. Både blåløyper og kyststien, så går seg ikke bort. Deilig med epletre i hagen, blir spennende utover 🙂 kaka var god den, med litt krem på. Kos deg og lørdagsklem, tusen takk tilbake 🙂 annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg