kle deg som en påfugl….

Jeg blir inspirert av flotte bilder her på bloggen i sommer,  har sett mange bilder av ekte påfugler her på blogg til en bloggvenninne. De er så vakre, noen mennesker liker å pynte seg litt vel mye….derfor blr de kalt kledd som en påfugl…

Kjøpte Se og Hør i dag, noen ganger kan det være litt artig å lese det bladet synes jeg. Regnet litt så ble det litt hygge inne her i kveld. Dette bildet er fra Se og Hør….

Liker du å pynte deg? Eller liker du joggebukse og singlet….eller …

Jeg går mye i treningsklær her hjemme, men skifter når jeg er ute blant folk 🙂 Nå er det jo også moderne med pysj leste jeg i et KK….så alt er jo egentlig mulig. Bare å sette sammen det man har i klesskapet etter humøret 🙂 

14 kommentarer
    1. jeg må ha farger i hverdagen og det vises i fargene på klea mine :)) oftast har jeg dongeribukse på med en fargerik overdel,påfuglkledningen fra se og hør er vel mer en kostyme,jeg kunne iallefall ikke gått sånn kledd hi hi

    2. Enig med deg, koselig med litt farger. Du har mange fine farger på dine klær har jeg sett. Fine kjoler i sommer så jeg også. Lange blå negler er kanskje ikke optimalt å,plukke solbær med, hihi. fruensvilje:

    3. Hadde jeg bodd et annet sted skulle jeg har gått i kjole og penklær hver dag, sånn akkurat passe avdempet. Det jeg gjør er at jeg aldri går i slaskeklær, men pent hverdagstøy. Skal jeg ut på noe skifter etter anledning. De fleste i min alder har nok funnet sin stil nå og er ikke så opphengt i det som er in lenger.
      Beste hilsen Ingrid på http://www.ingridtunheim.no

    4. Høres ut som du har en flott stil, tar tid å finne sin stil. Mye fristelser og ikke alltid lett å se hva som passer til det man harvhjemme…Ingrid:

    5. Jeg er helt klart på joggebukse og singlett ja..eller turtøy..pynter meg sjeldent..og bare når jeg må…og jeg kler meg aldri fargerikt..er mest grått, svart og brunt…kjedelig…med andre ord..hihih..syns det er flott å se fargerike klær på andre.men ikke på meg..

    6. Blir nok mest joggebukse eller dongeribukse og t-skjorte i hverdagen..men liker å pynte meg hvis det er noe spesielt jeg skal – og da kan det gå veldig opp og ned med hvor mye pynta jeg blir – alt etter humøret, hehe =D

    7. Hehe,,, får pynte seg opp og ned. Her i sofa og i skog er det myke plagg som gjelder 🙂 kan tenke meg du er flott i kjole og med oppsatt hår 🙂 Helene:

    8. Det skjønner jeg, må lissom inn i noe annet på jobb jeg. Du får ta noen sterke farger i skogen, når jakta begynner da :))dvergpinschere i mitt hjerte:

    9. Påfugler er jo flotte… Selv liker jeg best å være litt enkelt kledd… men herlig med folk som er fargerike og vågale også.. kommer jo an på anledningen og dagsformen :)) Jeg får Se og Hør av svigerinna mi….leser ikke mye men blar igjennom og ser på bildene :))

    10. Du har en nydelig og flott stil, det har jeg sett.. Moro å pynte seg litt. En gangvfor lenge siden, sminket jeg meg i et byrå før jeg dro på julenbord, folk kjente meg ikke igjen, det var jo litt moro da. Du trenger ikke lese så mye når det gjelderr se og hør, er mest bilder :))))annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg