Prosjekt epletre…..

Da ble det endelig epletre på meg….til og med to. Har ønsket meg det i hele mitt voksne liv….Nå var vi så gått i gang meg hage, så da må man svi mens jernet er varmt. Dura opp på hagesenter etter jobb i dag, først Hageland…ikke tilbud. Så videre til Plantasjen og der var 50 % på fruktrær. Passet meg ypperlig. Men ble jo ikke enig med meg sjøl hva jeg skulle ha, så det ble 2 stykk trær. Det ene var Aroma. Det skal jeg vise her, det andre har vi ikke fått plantet enda. Så det får jeg vise en annen dag…

Det har også blitt bundet opp med 2 påler, slik at skal gro rett. Til å binde med, ofret jeg rett og slett en sykkelslange som ble klippet i to. Skal ta bilder av dette når det andre treet er på plass 🙂 Det var 3 epler på treet, 2 falt av i bilen….Får lage eplekake av disse da ….Gleder meg til blomstring og masse epler etterhvert…Men man bør alltid plante 2 trær for at det skal bli frukt, hvis ikke må du satse på at naboen har et tre 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg