Litt opptatt i kveld…..

I kveld,

Min eldste bror mente at vi skulle feire bursdagen til pappa i dag, han er i himmelen og maler vegger og tak blå. Så han holder på med en stor jobb, Vi dro ikke opp asså, …Det ble pizza og brus og kaker med 2 brødre, en svigerinne. Ei jeg er tante til med kjæreste. 2 andre tantebarn, pluss en voksen gutt som jeg er tante til, med dame og deres lille sønn, og mamma da. Det var de vi fikk tak i en fredag sånn på tampen av skoleferien….

Så det ble jo en koselig dag for mamma ❤️ 

Pappa elsket å feire bursdagen sin, 18. august. Hagen var alltid fin og solsikkene store og fine, …Han var stolt. 

Hagen er ikke så fin nå, men han hadde jo den som heltidsjobb 🙂 Det er ikke alltid lett å rekke alt man ønsker, men viktig å gjøre noe. I dag var vi sammen en hel skokk eller flokken til pappa da ❤️ 

4 kommentarer
    1. Best dere holdt dere her nede… og feira med mat, kaker og gode minner :)) Pappa og farfar er jo også døde ..og de også elska å holde på i hagen <3<3 Fin dag videre til deg...

    2. Tusen takk, ja, jeg synes det var litt rart når bror min ba til selskap hjemme hos mamma for å feire dagen til pappa. Pappa døde noen måneder etter bursdagen sin i fjor. Men det ble faktisk koselig å være sammen denne dagen, og etterpå dro jeg på korkegården og tente lys, begynte å bli litt mørkt.Koselig med hagepappaer :))annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg